12 תשובות
מה הפואנטה
אז תפסיק לפלרטט עם בנות
תפסיק לפלרטט בלי סיבה זה מביך
אז תפסיק
איסקוב בסטיפס
מורט מפלרטט איתי כל זמן^
שואל השאלה:
למה זה מביך? ידידות
זה האופי שלי לפעמים מנסה להילחם בזה אבל בגדול זה אני
למה זה מביך? ידידות
זה האופי שלי לפעמים מנסה להילחם בזה אבל בגדול זה אני
אנונימי
אם אתה רואה שמי שמולך באותו הוייב וגם מפלרטטת בצחוק אז יאללה נו. אבל סתם ככה למה ציפית? שיבינו שאתה צוחק?
אז תפסיק לפלרטט, שמחתי לעזור
ארז איסקוב 3
גם אני כזו במובן מסויים וגם חבר שלי יחסית כזה, הבעיה היא שאתה חתיך ואתה כריזמטי אז בנות אוהבות כזה לפתח עליך קראש.
הפתרון הכי טוב הוא להשיג חברה ולהיות בזוגיות עם משהי אבל אתה יכול להמשיך לפלרטט
הפתרון הכי טוב הוא להשיג חברה ולהיות בזוגיות עם משהי אבל אתה יכול להמשיך לפלרטט
אני גם ידידותית ואומרת לאנשים מחמאות,מבינה אותך