9 תשובות
הגיוני כן אבל עוד פעם את מה יש לך עם האובססיה לשיער גוף לנשים
רוצה שיער גוף? תגדלי
ועל נשים זה לא בהכרח עדין, מכיר נשים עם שיער כמו של גבר
ואם לא באמת אכפת לך ממה שכותבים פה למה לשאול מלכתחילה
כנל
שואל השאלה:
כי לא אני לא יכולה להשאיר שיער כשכל החברה מנדה נשים עם שיער ויורדת עליהן ולא מסכימה להן להתקיים בעולם עם שיער אז צריך לנרמל את זה ^^
אנונימית
גם אני ככה.בכללי שיער גוף הוא טבעי ואין שום דבר לא הגייני אם שומרים עליו נקי בדיוק כמו שיער על הראש.וזה הזוי שאני מקבלת תגובות מגברים על כמה שאני לא הגיינית שאני לא מגלחת את הידיים או הרגליים שלי כשהם לא שמעו על דאורדורנט ובושם.
לי לא מפריע אם נשים לא מורידות שיער גוף זה זכותן המלאה לא להוריד אני לא רואה בזה שום בעיה
רק מהמשפט אחרון אחרי btw הבנתי שאת סתם מרדנית ולא באמת חושבת ככה.
את עסוקה בלעשות ההפך ולהגיד בכוח "לא אכפת לי מה יחשבו".

ולדעה שלי - אני מדכים על הגברים שצריכים להוריד קצת במיוחד עם כאלה שמוגזם אצלם ובמקומות מגעילים כמו בגב.
אבל נשים? למה שלא יורידו, אם הן עדינות לכאורה, שיישארו עדינות.
לא שזה שהן עדינות אז בואו נוסיף להן שיער
שואל השאלה:
מה זה אז בואו נוסיף להן שיער יש להן כבר שיער והוא עדין ויפה ומותאם אליהן
אנונימית
שואל השאלה:
ואני חדמש כן חושבת ככה אבל תחשוב מה שאתה רוצה
אנונימית