5 תשובות
נראלי מחוסר ברירה..
תלוי..
מה היה טון הדיבור שלו? את צריכה להבחין ואז כבר תדעי
אי אפשר לענות על דבר כזה..
כל פעם זה משהו אחר.
משפט כזה הוא לא משהו מוגדר.
לדעתי זה נובע מאיזשהו חוסר ברירה,
סבבה, איך שאת רוצה - הוא לא עושה
את זה איך שהוא רוצה.
זה תלוי איך הוא אומר את זה.
היי, לזו שמעליי- לפעמים אומרים "מה שבא לך" כאשר באמת לא אכפת לאותו האדם..
שוב, תזכרי באיזו נימה הוא דיבר