9 תשובות
ממש ממש לא זה פרימיטיבי ברמות גם הגבר וגם האשה צריכים לעבוד ולפרנס ולחלוק את עבודות הבית יחד
כן, לגבי הכל
רק המשפט הראשון נכון
אנונימית
כן ולא. אני חושב שלכל זוג יש את היכולת להחליט בעצמו איך להתנהל ואם ככה זוג רוצה לעבוד אז אין סיבה לצאת נגדם
אתה שואל את זה כאילו אנחנו מערכת משובצת
לא, אין שום דבר מוגדר שגבר ואשה צריכים לעשות, זה שותפות בחיים בין 2 אנשים, אם ההסדר הזה מתאים לשניהם אז מעולה, אם לא אז כל חלוקת תפקידים בין שניהם היא בסדר.