4 תשובות
זה אומר שזה בתת מודע שלך פחד/רצון להכנס להיריון זה הכל
אמלה אין מלחיץ כזה חחחח
חלום זה דבר שהמוח יוצר מדברים שחושבים אז אין סיבה שאת בהריון
Od1
חחח ואני חלמתי שילדתי תשיעיה