7 תשובות
לי זה לקח בערך שלושה שבועות חודש כזה
אני בכלל לא קיבלתי את התוצאות ישר.
אם דרך הבצפר-כמה שבועות
ואם לא אז באותו רגע
אם זה מטעם הבית ספר זה לוקח זמן
אם זה חיצוני אז ברגע שאתה יוצא אתה הולך לקבלה ויגידו לך
דרך הבית ספר תוך כמה ימים
דרך חיצוני אני לא יודעת
אם זה חיצוני מקבלים ישר
איזה דילוג עם הפרחים
סתם חחח לא אכפת לי זה פשוט מצחיק
שואל השאלה:
^ זה היה בטעותת נלחץ לי על ההוא מתחת