30 תשובות
שואל השאלה:
עמוד מזדצצן
אנונימי
שואל השאלה:
כן קצת
אנונימי
את מה דפקת
אנונימי
תצלם את הרכב
אנונימי
תתקשר לאבא
אנונימי
דבר עם אבא שלך אולי הוא יגיד שהוא נהג ואז יש ביטוח הכל טוב אבל גם אם זה מכה קטנה כבר עדיף לתקן לבד מאשר להפעיל ביטוח
שואל השאלה:
אבא נהרג!
אנונימי
תלך למוסך תבקש הצעת מחיר אם זה לא סכום רציני אבל לתקן לבד, כשמפעילים ביטוח מייקרים לך את הפוליסה למשך שלוש שנים
שואל השאלה:
https://quickshare.samsungcloud.com/uvj1qgcq3vh6
אנונימי
שואל השאלה:
כמה זה חמור?
אנונימי
טוס משם זה כלום
אנונימי
הדלתות נפתחות בסדר?
אנונימי
שואל השאלה:
^כן
אנונימי
שואל השאלה:
מה זה טוס משם? יש נזק
אנונימי
לא כזה נורא, תבדוק באזור שלך אם יש פחחות שמתקנים עם pdr וזה נראה לי לא יעלה יותר 500-1000 לתקן
לא הבנתי מה השאלה ומה אתה רוצה
Xta
אם זה רכב ישן אולי אפילו לא כדאי לתקן תשאיר ככה אם לא מפריע לך
אמור להיות לך ביטוח לכל נהג אמור להיןת
שואל השאלה:
^אבל זה היה בלי מלווה
אנונימי
שואל השאלה:
וזה רכב חדש יחסית
אנונימי
^ אם אתה משלם עליו..
Xta
מה הקשר מלווה לתאונה עצמית בעמוד תגיד אתה מסתלבט?
Xta
כי אסור לא לנהוג בלי מלווה זה יותר גרוע מתאונה
כאילו אתה אמור להיות עם מלווה לילה ונהגת בלי?
שואל השאלה:
כן
אנונימי
תן יותר פרטים
דפקת לבד? כאילו תאונה עצמית?
שואל השאלה:
תגידו מישהו יכול מהביטוח לדעת שעשיתי את זה בלי מלווה? ושזה אני בכללי?
אולי עדיף לי לומר לאמא שלי שעשיתי את זה בבוקר ולא בלי מלווה?...
אנונימי
מה הקשר ביטוח?
אם עשית תאונה עצמית אתה לא חייב לערב ביטוח לך תקן או שתשאיר ככה את החלק
Xta
שואל השאלה:
זה נראה לכם ישפיע על מכיר מכירה?
אנונימי
רק אם השתקמה לך הנבדה
Xta