30 תשובות
שואל השאלה:
עמוד מזדצצן
עמוד מזדצצן
אנונימי
שואל השאלה:
כן קצת
כן קצת
אנונימי
את מה דפקת
אנונימי
תצלם את הרכב
אנונימי
תתקשר לאבא
אנונימי
דבר עם אבא שלך אולי הוא יגיד שהוא נהג ואז יש ביטוח הכל טוב אבל גם אם זה מכה קטנה כבר עדיף לתקן לבד מאשר להפעיל ביטוח
שואל השאלה:
אבא נהרג!
אבא נהרג!
אנונימי
תלך למוסך תבקש הצעת מחיר אם זה לא סכום רציני אבל לתקן לבד, כשמפעילים ביטוח מייקרים לך את הפוליסה למשך שלוש שנים
שואל השאלה:
https://quickshare.samsungcloud.com/uvj1qgcq3vh6
https://quickshare.samsungcloud.com/uvj1qgcq3vh6
אנונימי
שואל השאלה:
כמה זה חמור?
כמה זה חמור?
אנונימי
טוס משם זה כלום
אנונימי
הדלתות נפתחות בסדר?
אנונימי
שואל השאלה:
^כן
^כן
אנונימי
שואל השאלה:
מה זה טוס משם? יש נזק
מה זה טוס משם? יש נזק
אנונימי
לא כזה נורא, תבדוק באזור שלך אם יש פחחות שמתקנים עם pdr וזה נראה לי לא יעלה יותר 500-1000 לתקן
לא הבנתי מה השאלה ומה אתה רוצה
אם זה רכב ישן אולי אפילו לא כדאי לתקן תשאיר ככה אם לא מפריע לך
אמור להיות לך ביטוח לכל נהג אמור להיןת
שואל השאלה:
^אבל זה היה בלי מלווה
^אבל זה היה בלי מלווה
אנונימי
שואל השאלה:
וזה רכב חדש יחסית
וזה רכב חדש יחסית
אנונימי
^ אם אתה משלם עליו..
מה הקשר מלווה לתאונה עצמית בעמוד תגיד אתה מסתלבט?
כי אסור לא לנהוג בלי מלווה זה יותר גרוע מתאונה
כאילו אתה אמור להיות עם מלווה לילה ונהגת בלי?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימי
תן יותר פרטים
דפקת לבד? כאילו תאונה עצמית?
דפקת לבד? כאילו תאונה עצמית?
שואל השאלה:
תגידו מישהו יכול מהביטוח לדעת שעשיתי את זה בלי מלווה? ושזה אני בכללי?
אולי עדיף לי לומר לאמא שלי שעשיתי את זה בבוקר ולא בלי מלווה?...
תגידו מישהו יכול מהביטוח לדעת שעשיתי את זה בלי מלווה? ושזה אני בכללי?
אולי עדיף לי לומר לאמא שלי שעשיתי את זה בבוקר ולא בלי מלווה?...
אנונימי
מה הקשר ביטוח?
אם עשית תאונה עצמית אתה לא חייב לערב ביטוח לך תקן או שתשאיר ככה את החלק
אם עשית תאונה עצמית אתה לא חייב לערב ביטוח לך תקן או שתשאיר ככה את החלק
שואל השאלה:
זה נראה לכם ישפיע על מכיר מכירה?
זה נראה לכם ישפיע על מכיר מכירה?
אנונימי
רק אם השתקמה לך הנבדה
באותו הנושא: