2 תשובות
אני לא סיפרתי, כי הרופא לא שאל, אבל כן סימנתי בשאלון הרפואי בחלק שאני ממלאת לבד, בחלק שהרופאה שלי עשתה היא גם סימנה שלא למרות שסיפרתי לה שכן.
בכל מקרה, קצת רקע ספציפית על המקרה שלי. מעולם לא הייתי בשום טיפול, הפגיעות התחילו בכיתה ח ונגמרו בכיתה י.
אמנם הרופא לא שאל, אבל כשהוא בדק אותי והייתי בלי חולצה, הוא ראה שהכתפיים שלי מלאות סיפורים משנים עברו, שאל איפה עוד יש והראתי לו. התבקשתי להעלות מסמכים למדור ברה"ן, העלתי כל מה שיכלתי, מלבד אלה של אנשי מקצוע כי כאמור לא הייתי בטיפול.
בסוף אמרו לי שאקבל זימון לקב"ן, מחכה עד היום.
בכל מקרה, קצת רקע ספציפית על המקרה שלי. מעולם לא הייתי בשום טיפול, הפגיעות התחילו בכיתה ח ונגמרו בכיתה י.
אמנם הרופא לא שאל, אבל כשהוא בדק אותי והייתי בלי חולצה, הוא ראה שהכתפיים שלי מלאות סיפורים משנים עברו, שאל איפה עוד יש והראתי לו. התבקשתי להעלות מסמכים למדור ברה"ן, העלתי כל מה שיכלתי, מלבד אלה של אנשי מקצוע כי כאמור לא הייתי בטיפול.
בסוף אמרו לי שאקבל זימון לקב"ן, מחכה עד היום.
אתה יכול לקבל על זה פטור על נפשי תחשוב טוב לפני שאתה מספר
באותו הנושא: