11 תשובות
תנסי לדבר איתו על זה אולי הוא בכלל לא מודע להבדל ולזה שזה מפריע לך
או שהוא פשוט התלהב שהוא הכיר מישהי אבל הוא לא מעוניין במשהו רציני
אולי הוא לא מחובר יותר מידי?
שואל השאלה:
זה מה שמפחיד אותי שהוא ניצל אותי רק בשביל שתהיה לו מישהי במחנה
זה מה שמפחיד אותי שהוא ניצל אותי רק בשביל שתהיה לו מישהי במחנה
אנונימית
שואל השאלה:
גם אם הוא לא מחובר למה כשהוא כן הוא עונה יבש
גם אם הוא לא מחובר למה כשהוא כן הוא עונה יבש
אנונימית
אני זוכרת שבגיל הזה הבנים בשבט שלי היו כאלו. בגלל זה אמרתי את זה.
זה היה הדיבור אז, אני מניחה שזה לא השתנה יותר מדי...
מגיעים למחנות האלו כדי להכיר מישהי, לספר לחבר'ה מה היה להתגאות בזה כמו דבילים וזהו
זה היה הדיבור אז, אני מניחה שזה לא השתנה יותר מדי...
מגיעים למחנות האלו כדי להכיר מישהי, לספר לחבר'ה מה היה להתגאות בזה כמו דבילים וזהו
יש אנשים שמתקשרים פחות טוב בווצאפ
נשמע לי שהוא באותו מצב כמוך, של תהייה
נשמע לי שהוא באותו מצב כמוך, של תהייה
שואל השאלה:
כאילו כן אני גם חושבת ככה אבל כי גם ככה הילדים בשבט שלי אבל הוא התנהג שונה ממה שכול הבנים התנהגו לבנות במחנה אני לא יודעת איך להסביר את זה והוא גם רוצה נגיד שניפגש וזה אבל הוא גם גר 4 שעות נסיעה ממני
כאילו כן אני גם חושבת ככה אבל כי גם ככה הילדים בשבט שלי אבל הוא התנהג שונה ממה שכול הבנים התנהגו לבנות במחנה אני לא יודעת איך להסביר את זה והוא גם רוצה נגיד שניפגש וזה אבל הוא גם גר 4 שעות נסיעה ממני
אנונימית
^אני במקומך הייתי מפסיקה לכתוב. אם הוא רוצה הוא יזום, אם לא תביני את הרמז.
הכל בסדר זאת לא אשמתך, הם פשוט טיפשים
הכל בסדר זאת לא אשמתך, הם פשוט טיפשים
שואל השאלה:
אוף תודה לכולן
אוף תודה לכולן
אנונימית
בתור התחלה תניעי אותו להתאמץ
נניח אם באלו שתפגשו אז שיבוא אלייך
אבל באמת בהצלחה עם זה
נניח אם באלו שתפגשו אז שיבוא אלייך
אבל באמת בהצלחה עם זה
אנונימי