9 תשובות
אז שלא יגורו פה
שואל השאלה:
חד משמעיתת
שאין לי כוח לאנשים האלה כבר מאסתי
אין להם מה לגור כאן
שהם אנשים מטומטמים
שהם צריכים לעבור לגור בעזה
לדעתי צריך לשלוח אותם לאישפוז בכפייה
שאני רוצה לפגוש אותם "ולדון" האם הם טיפשים או מפגרים
שיעברו לעזה