23 תשובות
יב
סיימתי תודה לאלל
סיימתי ישבתח הבורא
יב
סיימתי
סיימתי
ברוך ה' זהו לא צריך לחזור לשם יותר
סיימתי
יב
סיימתי כבר בית ספר
שואל השאלה:
כל מי שסיים מזדהה איתכם
כל מי שסיים מזדהה איתכם
אנונימית
סיימתי בי"ג
עכשיו אני בתקופת עוול על היותי זקנה
עכשיו אני בתקופת עוול על היותי זקנה
כיתה י
י
יב
יב...
עולה לצבא
י"א הלפ
לצבא
באותו הנושא: