13 תשובות
שפשוט תיקח לבד לא הבנתי מה אין לה ידיים?
ארז כבר נהיה בלתי נסבל עם ההתנהגות הזאת
ארז צודק הוא רצה לעזור אבל היא בקשה איך נקרא לזה לא לתאמץ ומראה שלה לא מעניין אותו הוא לא סמרטות
אנונימי
שואל השאלה:
ארז הביא לה כי היה קרוב למטבח בחצר אבל שתה קצת והשאיר לידו וציפה שהיא תושיט את היד פשוט ותקח ממנו
ארז הביא לה כי היה קרוב למטבח בחצר אבל שתה קצת והשאיר לידו וציפה שהיא תושיט את היד פשוט ותקח ממנו
אנונימי
נכון מה הבעיה שלה להושט תיד טוב שהיא לא רוצה שגם ילעסו לה תמיים
אנונימי
שואל השאלה:
זה מזכיר לי תקופות שהייתי חייל בבסיס שלי והייתי כמו שון באופי והייתה איזה אחת שהייתה מפלרטטת עם מישהו שהיה מאתגר אותה לפעמים והם היו ככה קרובים ללשכב, ובזמן שהוא לא היה מביא לה דברים בקלות הייתי קופץ שהייתה מבקשת ממני משהו
זה מזכיר לי תקופות שהייתי חייל בבסיס שלי והייתי כמו שון באופי והייתה איזה אחת שהייתה מפלרטטת עם מישהו שהיה מאתגר אותה לפעמים והם היו ככה קרובים ללשכב, ובזמן שהוא לא היה מביא לה דברים בקלות הייתי קופץ שהייתה מבקשת ממני משהו
אנונימי
זה לא היה סתם על כוס מים היא רצתה להראות לו שהוא כל הזמן עושה את המשחקים הדפוקים שלו בזמן שיש אחרים שמתנהגים פי אלף יותר טוב ממנו כמו שון בסיטואציה הזאת אז שלא יחשוב את עצמו יותר מדי ושגם בבית הוא לא היחיד שתופס משבצת של בן זוג פוטנציאלי בשבילה
שואל השאלה:
וואו חוכמה גדולה להשתמש דווקא בשון בשביל להוכיח לו משהו
היא פשוט יודעת שאין מצב בחיים ששון יגיד לה לא
וואו חוכמה גדולה להשתמש דווקא בשון בשביל להוכיח לו משהו
היא פשוט יודעת שאין מצב בחיים ששון יגיד לה לא
אנונימי
זה בדיוק על הקטע הזה זה היה ממש ברור. היא הראתה לו שהוא מתנהג כמו מטומטם במערכות יחסים והמשחקים הדפוקים האלה הורסים לו ושיש אנשים כמו שון נגיד שהם פי אלף ממנו והוא לא היחיד בשבילה. הקטע שההתנהגות של איסקוב כל כך טמונה בו וזה לא משנה איזה שיעור היא תנסה להעביר לו היא לא תשנה את היהירות שיש בו.
הוא צודק שתטושית תיד מה היא מלכת אנגליה?
אנונימי
שואל השאלה:
בצבא שהייתי בן אדם כמו שון הייתה איזה אחת שהייתה מצליחה לחייל אותי להביא לה מטאטא למשרד וחברים שלי היו אומרים לי "שתביא לבד מה אתה עובד אצלה"
ומאז זה שינה אותי קצת
הלוואי ששון אחרי האח הגדול ילמד קצת גם וזה ישנה אותו
אני לא אומר שיפסיק להיות בן אדם טוב , אני רק אומר שידע מה המקום שלו ויהיה מודע לכבוד שלו
שילמד שאם יש לצורך העניין 7 גברים בחדר ובחורה דווקא ממנו מבקשת גסטות סימן שהיא מודעת לזה שיש לו משהו אליה ושיזהר
בצבא שהייתי בן אדם כמו שון הייתה איזה אחת שהייתה מצליחה לחייל אותי להביא לה מטאטא למשרד וחברים שלי היו אומרים לי "שתביא לבד מה אתה עובד אצלה"
ומאז זה שינה אותי קצת
הלוואי ששון אחרי האח הגדול ילמד קצת גם וזה ישנה אותו
אני לא אומר שיפסיק להיות בן אדם טוב , אני רק אומר שידע מה המקום שלו ויהיה מודע לכבוד שלו
שילמד שאם יש לצורך העניין 7 גברים בחדר ובחורה דווקא ממנו מבקשת גסטות סימן שהיא מודעת לזה שיש לו משהו אליה ושיזהר
אנונימי
שואל השאלה:
וסטאר בוי תאמין לי שזה ממש לא מאיים על ארז שהיא מצליחה לחייל מישהו אחר
וסטאר בוי תאמין לי שזה ממש לא מאיים על ארז שהיא מצליחה לחייל מישהו אחר
אנונימי
זה לא מאיים עליו אבל היא ניסתה יעני להעביר לו תמסר שיפסיק עם המשחקים זה לא היה רק על הכוס מים, היא התכוונה על כל ההתנהגות שלו אליה. בכללי תרצה גם דיירת לא ברורה בלי קשר פעם היא בצד של איסקוב פעם בצד של שני ויובל, היא יודעת ששון מאוהב בה וסוג של משחקת בו וזה גם לה יש קטעים..
באותו הנושא: