12 תשובות
שואל השאלה:
שיטוסו לאן שבא להם מה אכפת לך בכלל? מי שאסור לו לטוס לא טס
שיטוסו לאן שבא להם מה אכפת לך בכלל? מי שאסור לו לטוס לא טס
זאת הבעיה מי שאסור לו לטוס כן טס כי המדינה נותנת הקלות+ כבר חלק גדול של המיסים שלנו הולך אל החרדים, אז אנשים מתעצבנים יותר כי עכשיו מוסיפים עוד כסף לחרדים
^^המדינה משלמת על זה במקום על דברים שבאמת צריך כרגע
אנונימית
שואל השאלה:
^^זו תיאוריית קונספירציה אנטישמית ששמאלנים מנסים להפיץ בתור תעמולה
^^זו תיאוריית קונספירציה אנטישמית ששמאלנים מנסים להפיץ בתור תעמולה
^שלאוקראינה הם לא יכולים לטוס ישירות
אבל הם לא חייבים לטוס למולדובה
זה הכי נוח אבל אפשר גם דרך פולין או מדינות אחרות בסביבה
אז בעצם המדינה משלמת עליהם כדי שיהיה להם יותר נוח
וחוץ מזה לחלק גדול מהם יש איסור יציאה מהארץ כי הם משתמטים
ויודעים שאם לא יאפשרו להם לטוס הם יעשו בעיות בנתב"ג
אז למרות שזה לא חוקי רוצים לאפשר להם לטוס
אבל הם לא חייבים לטוס למולדובה
זה הכי נוח אבל אפשר גם דרך פולין או מדינות אחרות בסביבה
אז בעצם המדינה משלמת עליהם כדי שיהיה להם יותר נוח
וחוץ מזה לחלק גדול מהם יש איסור יציאה מהארץ כי הם משתמטים
ויודעים שאם לא יאפשרו להם לטוס הם יעשו בעיות בנתב"ג
אז למרות שזה לא חוקי רוצים לאפשר להם לטוס
אנונימית
שואל השאלה:
ולא ברור מה הבעיה עם זה עדיין
ולא ברור מה הבעיה עם זה עדיין
לא כל החרדים
אבל ברסלבים
ולא משלמים להם על כרטיס הטיסה אבל כן יש תוכנית לשלם למולדובה כדי שיאפשרו לכולם לעבור שם
אבל ברסלבים
ולא משלמים להם על כרטיס הטיסה אבל כן יש תוכנית לשלם למולדובה כדי שיאפשרו לכולם לעבור שם
אנונימית
כל שנה טסים אלפי ישראלים מהציבור החרדי הברסלבי לאומן
יש לא מעט סרטונים שלהם מתרחצים בבאר מים מקומית, שמיועדת עבור שתייה לתושבי הכפר המקומי
יש גם סרטונים שלהם במועדונים מפוקפקים רוקדים עם רוסיות ...
אז זו התשובה לשאלה. בגלל זה אנשים חושבים שאנחנו משלמים להם על טיסות וכו'
יש לא מעט סרטונים שלהם מתרחצים בבאר מים מקומית, שמיועדת עבור שתייה לתושבי הכפר המקומי
יש גם סרטונים שלהם במועדונים מפוקפקים רוקדים עם רוסיות ...
אז זו התשובה לשאלה. בגלל זה אנשים חושבים שאנחנו משלמים להם על טיסות וכו'
להסתה לא צריך סיבה, צריך שנאה
אנשים לצערי מוסטים.
^^מה הקשר לעזעאל בין זה שקומץ קטן של אנשים עושה דברים לא בסדר לזה שמשלמים להם על טיסות?
אם ישראלים גנבו מגבות והלכו מכות ביוון זה אומר ששילמו להם את הכרטיס?מה הקשר?
^^מה הקשר לעזעאל בין זה שקומץ קטן של אנשים עושה דברים לא בסדר לזה שמשלמים להם על טיסות?
אם ישראלים גנבו מגבות והלכו מכות ביוון זה אומר ששילמו להם את הכרטיס?מה הקשר?
שואל השאלה, גם אם אני זורם איתך שברסלבים לא נחשבים כחלק מהציבור החרדי (למרות שהם כן, וגם בלי בהכרח קשר אליהם, הרבה מאוד אנשים מהציבור המסורתי, הדתי והחרדי טסים בראש השנה לקבר של רבי נחמן באומן), המדינה משלמת ללא מעט מהם את הכרטיסי טיסה וזה לחלוטין לא בסדר, בגלל שהמימון לכרטיסים האלה מגיע מכספי המיסים (שהיו יכולים ללכת למטרה יותר טובה ויעילה - לפחות לדעתי - כמו רפואה, חינוך, תשתיות ועוד...)
^חחח אתה לא באמת חושב שהמדינה משלמת למישהו על כרטיס נכון?
אנחנו חוסכים שנה את הכסף לזה
אנחנו חוסכים שנה את הכסף לזה
באותו הנושא: