8 תשובות
מי אמר שזה בכלל בסדר לצחוק על מישהו
בשני המקרים זה לא בסדר
זה לא בסדר לצחוק על שני העדות
בשני המקרים זה בסדר.
בשני המקרים זה לא בסדר לא לצחוק אחד על השני
אנונימית
למי שאומר כאן שזה לשניהם לא בסדר, אז זה ברור, פשוט אצלנו כחברה זה יותר מקובל לצחוק על אשכנזים
זה לא בסדר בכלל, זה תקף לשני הצדדים.
בעיקרון אפליה מתקנת
באותו הנושא: