8 תשובות
לדבר איתו בכנות
תיפרדי. בבקשה אל תמשכי. אם את לא מאמינה בקשר, תעשי טובה לנפש שלך ושלו ותסיימי עם זה בצורה הכי טובה שאפשר ולא בהיעלמות.. אבל בהקדם :)
אנונימי
תסבירי לו את המצב הנתון
דברי איתו פנים מול פנים
בהצלחה
דברי איתו פנים מול פנים
בהצלחה
שואל השאלה:
אבל אני מפחדת כי הוא אמר לי שאם אפרד מימנו הוא יכנס לדיכאון ויהיה בלי מצב רוח ובלי כלום אוף אנלא יודעת
אבל אני מפחדת כי הוא אמר לי שאם אפרד מימנו הוא יכנס לדיכאון ויהיה בלי מצב רוח ובלי כלום אוף אנלא יודעת
אנונימית
אל תאמיני לו
הוא יצא מזה
את רוצה להיות בזוגיות שאת לא מאושרת בה רק כדי לרצות את הצד השני?
הוא יצא מזה
את רוצה להיות בזוגיות שאת לא מאושרת בה רק כדי לרצות את הצד השני?
סיטואציה מאד קשה..
תזכרי שהמשפחה שלו תהיה לצידו וחברים, והוא יעבור את זה כמו גבר. אם תרחמי עליו עכשיו ותמשיכי בזוגיות בלי עתיד וטעם, שניכם תפגעו פי מאה. וכמובן תתייעצי לא רק איתנו, אלא עם משפחה שלך, ותדאגי שגם מאחורייך יהיה הוגן. אני אוסיף שאני לא דוחף להיפרד.. אולי כן אפשר לפתור. אבל רק אם את בתוכך בטוחה ולא רוצה.. אז לא למשוך.
תזכרי שהמשפחה שלו תהיה לצידו וחברים, והוא יעבור את זה כמו גבר. אם תרחמי עליו עכשיו ותמשיכי בזוגיות בלי עתיד וטעם, שניכם תפגעו פי מאה. וכמובן תתייעצי לא רק איתנו, אלא עם משפחה שלך, ותדאגי שגם מאחורייך יהיה הוגן. אני אוסיף שאני לא דוחף להיפרד.. אולי כן אפשר לפתור. אבל רק אם את בתוכך בטוחה ולא רוצה.. אז לא למשוך.
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא עניין של לרצות זה עניין שלא באלי לפגוע בו ושיהיה בדאון ואני עדיין אוהבת אותו
זה לא עניין של לרצות זה עניין שלא באלי לפגוע בו ושיהיה בדאון ואני עדיין אוהבת אותו
אנונימית
אני מציע שתחשבי על הסיבות שאת רוצה להיפרד, תלכי תנהלי איתו שיחה רצינית ומכבדת תסבירי לו את הסיבות, אולי זה דברים שאתם יכולים לתקן, וגם אם זה לא עדיין תשמרו על מהלך תקין של להגיד טענות ולקבל החלטה על המשך הקשר הזוגי שלכם.
אם זה החלטה שלך היא להיפרד בכל מקרה, הוא יכול לקבל את זה ויכול שלא, איך הוא מגיב ומה הוא עושה עם זה, זה שלו בלבד.
אם את לא מענוניינת בקשר את לא אמורה להיות בו, וגם לו לא מגיע מישהי שלא מעוניינת להיות איתו....
בטווח הקצר גם אם יהיה קשה עדיין לטווח הארוך זה יהיה טוב יותר.
אם זה החלטה שלך היא להיפרד בכל מקרה, הוא יכול לקבל את זה ויכול שלא, איך הוא מגיב ומה הוא עושה עם זה, זה שלו בלבד.
אם את לא מענוניינת בקשר את לא אמורה להיות בו, וגם לו לא מגיע מישהי שלא מעוניינת להיות איתו....
בטווח הקצר גם אם יהיה קשה עדיין לטווח הארוך זה יהיה טוב יותר.
באותו הנושא: