3 תשובות
הייתי היום שם.. וראיתי
אניי! בחדרה גם
הגיוני לגמרי, יש מבצע של 30% על כל התיקים, זה 84, ויש מצב שאנחנו מדברות על אותו תיק כי גם שלי עלה 120 וירד ל84:)