33 תשובות
בתחום המדובר תואר באוניברסיטה הוא יותר יוקרתי. אני מעדיף לשאוף לאוניברסיטה. גם ממה שאמרו לי השכר לימוד באוניברסיטאות הוא משמעותית יותר זול אבל אני בעצמי לא באמת מכיר את הפרטים האלה.
תלוי מאוד איזה מכללה ואיזה אוניברסיטה,
מוזמנת להתייעץ איתי (עשיתי תואר במדמח מהמכללה האקדמית תל אביב, קורס באינפיניטי לאבס והיום עובד כמפתח)
אנונימי
שואל השאלה:
אשתף שאחד החלומות הכי גדולים שלי זה לדעת הנדסת תוכנה כדי לפתח משחק משלי. זה ה-חלום
ועל הדרך גם להרוויח כסף בחברת הייטק, זאת אומרת - לעבוד על משחק אינדי אחרי העבודה וביום לעבוד בחברה
אנונימית
לא יודע מי שיקר לך, לשון זה ממש לא קשוח, לא למדתי לזה דקה כל החיים חוץ מלילה לפני הבגרות שלמדתי 2-3 שעות וקיבלתי 96 בבגרות
גברתי היקרה אם זה החלום שלך כפי שאת מאתרת לכי ללמוד תכנות לבד מה זה הדברים האלו
ולשאלתך, ברור שקודם תנסי אוניברסיטה, תכווני קודם כל הכי גבוה שיש
את לא צריכה להיות תלויה באוניברסיטה כדי לבנות משחק הינדי את רוצה פשוט אין לך כוח
לכי ליוטיוב תראי מדריך לסי שארפ וליוניטי ותבני משחק מה הבעיה כאן אני עושה את זה כבר תקופה
שואל השאלה:
הקטע שבמכללה יש יותר "יחס אישי"
ולפי מה שהבנתי גם יש יותר דגש על פרטיקה
אנונימית
ילדה
אם את רוצה לבנות משחק תתחילי ללמוד מעכשיו זה לא קל
בשביל לפתח משחק אינדי אני לא חושב שדרוש תואר באוניברסיטה לעומת מכללה. לא מבין הרבה בתחום הזה אבל מהמעט שאני כן יודע הדגש היום בפיתוח משחקים הוא יותר בצד האומנותי של הדבר ופחות ובתכנותי, אם כי לדעת תכנות תמיד עוזר.

בנוגע למשרה בהייטק באמת עדיף תואר באוניברסיטה.
שואל השאלה:
מי אמר שאני לא לומדת תכנות לבד?
אנונימית
אם את לומדת תכנות לבד למה שתצטרכי אוניברסיטה או מכללה?
את לא הולכת להייטק את הולכת לפתח משחק ולעשות כסף למה שתהיי שכירה?
שואל השאלה:
כן זהו אני יודעת
אבל צריך גם לדעת תכנות
ולא יודעת, במכללה זה גם כזה.. פשוט יותר קל
ואפשר גם להתקבל לעבודות טובות גם בלי תואר מאונ'
קיצור אני עוד אחשוב על זה
ואתייעץ
לפני שאני רצה לשפר ל90 פלוס
אנונימית
שואל השאלה:
אז רגע, מכללה זה לא לימודים מסודרים?^^
אנונימית
בנוגע ליחס אישי בלימודים וזה לא יודע אם הייתי בוחר על בסיס זה. סטודנטית מקמפוס אילת אמרה לי פעם שהיא בחרה במקום בגלל שיש יחס אישי וכל זה ובסוף הכל חרטא. היום gpt נותן יחס אישי לכל אחד כמעט ללא הגבלה.
לדעתי, תלמדי איפה שאחרי זה יהיה קל יותר להשיג עבודה שזה אוניברסיטה.

כן אני יכול לומר לך בחוויה האישית שלי שאיפה שאני לומד תואר במדמח הוא בעיקר תיאורטי ולא באמת לומדים לתכנת (מבחינתי ככה צריך להיות אבל זה נושא אחר) ותואר בהנדסת תוכנה מנסה להוסיף למדמח קורסים פרקטיים שבפועל הם די מחורטטים וחוזרים על אותם הדברים.
שואל השאלה:
אה אוקיי
אגב מכללות - אפקה זאת מכללה נחשבת?
אנונימית
שואל השאלה:
במכללות זה יותר.. פרקטי נכון?
אנונימית
לפני איזה שנה וחצי פגשתי סטודנט למדמח שלמד באפקה. שאלתי אותו אם לדעתו הרמה גבוהה והוא ענה לי במילה אחת - לא. זה כל מה שאני יודע על המוסד.
שואל השאלה:
אז לא ללכת על אפקה?
אנונימית
שום מכללה לא נחשבת - את סתם מנסה לייפות לעצמך את החיים. מכללה זה קצת יותר מלעשות קורס תכנות של שנה. אני מבין שאת ילידת רמת השרון וזה שמכללה עולה פי 5 מאוניבסיטה לא מזיז לך או להורים לך את הקצה של הזרת אבל בשביל העתיד שלך עדיף שתכווני ל4 האוניברסיטאות הבכירות בישראל שבהם מלמדים תכנות/הנדסת תוכנה
אני ממש לא עם ידע על מוסדות בארץ בשביל לענות על השאלה הזאת.
יובל מה אתה מחפש להתנשא ולהראות לכל העולם שאתה הכי מבין.
זה לא כזה קשה לקבל "ציון טוב במתמטיקה בשביל מכללה"
ואין שום קשר בין פרקטיות למכללה לא שמעתי אף פעם את הבולשיט הזה
אנונימי
אה "תמיד צודק" כי השם שלך בכלל לא מתנשא
לא יובל פשוט ההערה שלך סתם לא מבוססת ומטומטמת לגביי ה"צפונבונית" כי היא כנראה הולכת על מימון כלשהו של הצבא או מלגה כלשהי ולא תשלם 400000 שח בשנה
אנונימי
כן והיא לא ציינה את זה ב50 התגובות שהיא רשמה פה?
רק בריאות :&
אנונימי
שואל השאלה:
אמאלה חחח קודם כל אני ממש לא ילידת רמת השרון, ואתה ממש מתנשא, ויש מכללות שכן נחשבות. בנוסף לכך, אני יודעת שאתה לא יודע את זה - אבל אמא שלי נפטרה, אז לפני שאתה אומר משהו כזה תחשוב טוב מה עלול להיות סיפור החיים של מי שמאחורי המסך גם אם הוא אנונימי. אבא שלי ממש לא עשיר, וגם אני לא.
רק בריאות
אנונימית
שואל השאלה:
להבא לא אשאל שאלות כאלה בסטיפס בכלל, ופרופסור קלקולוס צודק - זה לא המקום לשאול שאלות כאלה
אתייעץ עם אנשים שמבינים
אנונימית
שואל השאלה:
אגב עברתי הרבה בשביל להגיע למצב שאני בכלל יכולה ללמוד חחח
אז כן.
אנונימית
במקצוע הזה תואר לא באמת שווה למשהו במיוחד איפה עשית העיקר שיש לך ניסיון..
תנסי לבחור משהו שמתאים לך בתקציב
(הבנתי אוניברסיטאות זה מסובסד).

אם אני לא טועה את שאלת אותו בפרטי אז עניתי לך גם שם כיאלו את הטענה שלי :)
חוויה אוניברסיטאית תקבלי באוניברסיטה תואר תקבלי בשנייהם
^כיאלו אני יג יד אז זה לא בדיוק אותו הדבר כמו מכללה מכללה אבל יש אצלי וויב טוב וזה בנתיים ממש ממש חוויתי.

עריכה: בעיניי לימודים זה 98% הוויב.
לכי לימים פתוחים ותראי איפה את מתחברת