16 תשובות
זה תלוי בתפקיד, תלוי במפקדים, תלוי במקום
אני מכירה אנשים שמסיימים את היום שלהם ב18:00 ואני מכירה גם אנשים שמסיימים את היום שלהם ב14:00 או אפילו לפני
חבר שלי מתחיל ב9 ומסיים ב5
הוא בחיל האוויר
אני ביומיות בפיקוד צפון ומתחילה ב9 מסיימת ב1 וחוזרת הביתה גג עד 14:30(חוץ מיום ראשון שאני חוזרת בסביבת 15:30 בגלל תורנות מטבח שיש לי פעם בשבוע)נשמע כמו יומיות מקוצרות,לא ביקשתי כי סהכ עברתי תפקיד ומסתבר יש לו שעות נוחות ממש
^ תודה!!
^
רכזת אמצעי תקשוב,אין לי מושג אם זה רק אצלי ככה בבסיס
^אפשר לשאול מה התפקיד עם השעות הקצרות האלו?
אני מסיים ב13:00 אבל פעם הייתי מסיים אפילו ב10:30
שמע זה די פיזי אבל אתה מתרגל בסופו של דבר ועובד בצוות אני נגיד מקפל שלושה מצנחים והולך הביתה
אני בת חחחח
אה חחח טעות שלי, את האמת שהמחלקה שלי עד לפני שהגעתי לתפקיד הייתה רק של בנות ועכשיו מתחילים להחזיר בנות לשם, אז את עדיין תתרגלי
^רגע אז מתי אתה מגיע לבסיס?
וגם אם אפשר לשאול אשמח לדעת מה התפקיד?
קוראים לזה מאחזר מצנחים, אני אישית מאחזק מקפל מצנחי ציוד
מעדיפים את זה בדרך כלל על פני מצנחים לבני אדם כי זה יותר נוח בדרך כלל
אני מגיע לבסיס בשמונה וחצי, אני מקפל מצנחים במרום ליד בסיס תל נוף, ככל שאני מקפל יותר מהר ככה אני עף הביתה, וואלה אחלה של דבר
עבודה פיזית? או לא משהו רציני?
חחחח הכל טוב :)
וואלה טוב לדעת רגע אז מה שם התקפיד? יש שם?