17 תשובות
עוד שאלה אחת על צארלי קירק מה נסגר
כן
המקרה שלו ממש מזכיר את המקרה של רבין
אנונימי
^^ אמא כן גם אני חשבתי על זה
oh nooo.. anyways
אנונימית
שואל השאלה:
וואי מזה כואב בתור בן אדם שכלכך אהב את ישראל וידע לייצג אותנו טוב
שואל השאלה:
וכן עוד שאלה על צארלי זה מישהו שאהב אותנו מה הבעיות לא הבנתי
אל תשוו את רבין לאדם הזה, רבין היה אדם הרבה יותר טוב ממנו.
אנונימית
אמ אולי כי יש לו דעות קיצוניות בטירוף לגבי הפלות והוא גזען והומופוב וכל ארהב כמעט שונאים אותו אז זה לא מועיל לנו מאוד שהוא בצד שלנו, אבל כן לא מוצדק לרצוח
שואל השאלה:
בסדר אתה צודק אבל זה ממש לא מוצדק לרצח הוא בן אדם יש לו משפחה לכולנו יש דעות
איך כל ארהב שונאים אותו ומה הבעיה שהוא הומופוב
בעיה כשזה קיצוני
זה לא השוואה לרבין זה השוואה לסיטואציה
רבין נרצח בגלל מישהו עם דעות פוליטיות שונות לא אוהב את מה שרבין עשה אז הוא החליט להרוג אותו
אותו דבר קרה פה, מישהו לא אהב שצארלי בצד של ישראל אז הוא החליט להרוג אותו
אנונימי
שואל השאלה:
מה אני אגיד לכם מפחיד מרגע לרגע
מה קיצוני בדעות שלו חיים שלי בזכותו המון אמריקאים אוהבים את ישראל ותומכים בנו
חחח אמאלהה הצחקתת מי מספר כמה אבל כמה שונאים אותו ובגללו שונאים אותנו יותר
אנונימית
נו בואי תספרי לי כמה