4 תשובות
זה באמת נורא
אני מניח שעד מחר זה יעבור, תנסי לעסוק בדברים אחרים כמו להיות עם חברות
שואל השאלה:
זאת הבעיה. אני לא חושבת שזה יעבור
אנונימית
כנל... כל פעם שאני פותחת את הטלפון אני על זה, לא משחררת
מניחה שכרגע זה הזמן באמת לעכל את כל מה שקרה
זה יעבור.
לוקח לך זמן לעכל וזה טבעי כי זה היה רצח מחריד ומזעזע.
אם את מרגישה שמאוד קשה לך להתמודד לבד עזרה פסיכולוגית תוכל לעזור