18 תשובות
נורא גם שמעתי שהבת שלו שמעה את הרעש של הייריה ונבהלה ורצה לחבק אותו
אנונימי
נורא
לא משנה מה היה הדעות שלו לא צריך לרצוח אותו
ובעיקר לא מול המשפחה שלו
לא משנה מה היה הדעות שלו לא צריך לרצוח אותו
ובעיקר לא מול המשפחה שלו
שואל השאלה:
מבטיח היה היחיד בפוליטיקה שהיה גם פוליטיקי וגם אנושי
מבטיח היה היחיד בפוליטיקה שהיה גם פוליטיקי וגם אנושי
אנונימי
אנשים נוראים
חולני, מזעזע, עצוב, מטלטל, טרגי
רצח פוליטי זה דבר לא מתקבל בשום צורה ובשום דרך. אבל בכל זאת יש משהו פואטי בזה שמישהו שקדים את מדיניות הרובים מצא את מותו כך
עצוב מאוד גם המשפחה שלו היו בקהל והם
ראו את זה כואב עליהם
ראו את זה כואב עליהם
אנונימי
אולי הימין יתעורר
נוראי מזעזע, הבן אדם היחיד שהצליח לחבר אותי לפוליטיקה.
מזעזע. אבל אסור לשכוח שביום שני השבוע נהרגו 11 אנשים ביום אחד בישראל
לרצוח בן אדם בלי שום קשר זה חולני, לא משנה מאיזו סיבה. למרות שלא נולדתי באותה תקופה בכלל, זה עשה לי פלאשבקים לרצח רבין, שנורה גם כן בגלל דעותיו הפוליטיות. לקחת אדם מהמשפחה שלו ומהאנשים שאוהבים אותו בן רגע בלי שום סיבה שבאמת מצדיקה את זה זה אף פעם לא בסדר. צ'ארלי אומנם היה קיצוני בהרבה מדעותיו ואני ממש לא מסכימה עם כל הדעות שלו (במיוחד בדעות שלו בנוגע להפלות), אבל הוא לא היה סכנה לאנושות או לקבוצה מסויימת של אנשים, הוא היה בן אדם רגיל שפשוט היה מוכר ולא בהכרח מסיבות טובות, עם משפחה שהייתה צריכה לצפות בו נפרד מהעולם מול העיניים.
מה שהוא אמר^^
שלו**
אנונימי
לאף אחד לא מגיע להרצח בגלל הדעות שלו וירי זה נוראמ במיוחד בציבור שעוד אנשים יכלו להםגע
אבל אני לא מרגישה רע בשבילו ולא אכםת לי שהוא מת כי הוא לא היה בנאדן טוב בכלל
אני כן מאטד מרחמת על אישתו והילדים שלנו שהן ככ מסכנים והיו צריכים לצפות בזה מול העיניים שלהם
אבל אני לא מרגישה רע בשבילו ולא אכםת לי שהוא מת כי הוא לא היה בנאדן טוב בכלל
אני כן מאטד מרחמת על אישתו והילדים שלנו שהן ככ מסכנים והיו צריכים לצפות בזה מול העיניים שלהם
עצוב.
אבל אנשים לא מבינים שאנשים מתים על מילים.
זה לא סתם עוד בן אדם ברחוב שאמר את הדעה לבחרים שלו.
אלא הוא היה בן אדם שהשיג תמיכה וקהילה שלמה מאחוריו, אז יש לו השפעה.
ולכן, הפחיד את הצד השני. הצד השני לא רוצים הפיכה עליהם, אז רצו להרוג אותו. אחד היה לו "אומץ" לעשות את זה, וזהו.
אבל אנשים לא מבינים שאנשים מתים על מילים.
זה לא סתם עוד בן אדם ברחוב שאמר את הדעה לבחרים שלו.
אלא הוא היה בן אדם שהשיג תמיכה וקהילה שלמה מאחוריו, אז יש לו השפעה.
ולכן, הפחיד את הצד השני. הצד השני לא רוצים הפיכה עליהם, אז רצו להרוג אותו. אחד היה לו "אומץ" לעשות את זה, וזהו.
רצח זה תמיד מיותר אבל לא כואב לי עליו
נורא
לרצוח בן אדם בגלל הדעות שלו זה חולני
לרצוח בן אדם בגלל הדעות שלו זה חולני
נרצח רק בגלל הדעות שלא נגד טרנסגנדרים והומואים
אנונימי