25 תשובות
הזוי מאוד
שואל השאלה:
מסכים! ונגיד ולא היה המצב,למה לא על אנשים בישראל שהקריבו את חייהם?
מסכים! ונגיד ולא היה המצב,למה לא על אנשים בישראל שהקריבו את חייהם?
אנונימי
קצת הזוי כמו רמת טראמפ
הזוי מאוד. הרצח לא מוצדק בשום צורה אבל הדעות שלו היו נוראיות, הומופוביות וגזעניות.
מאוד הזוי, מוזר לי איך עשו מהבן אדם הזה גיבור
לדעתי זה הזוי, הדבר היחיד שהבנאדם שלו חשב בהגיון עליו זה להגן על ישראל אבל חוץ מה הוא היה פשוט נורא עם דעות מחרדיות וזה עוד יותר נורא כי העובדה שהוא תומך בישראל אז מקשרים אותו אלינו והוא שנוא בכל העולם ובצדק
אתה רציני? הבן אדם הזה אפילו לא היה יהודי והוא כל כך אהב את המדינה ותמך בה מה שהרבה פה לא עושים הוא נהרג רק בגלל שעמד עם ישראל והוא לא נחשב גיבור בעינייך? ^3
אף אחד לא אמר שהוא נהרג בגלל ישראל לא הבנתי מאיפה את ממציאה אתזה,לפי הראיות אמרו שזה בגלל השנאה שלו כלפי הלהטב
עדיין מלא שנאו אותו בגלל אהבתו לישראל והוא אפילו קיבל איומים על החיים שלו בגלל שעשה הסברת ישראלית
הוא ממש לא מת רק בגלל שתמך בישראל בונא אתם אשכרה לא מכירים את הבן אדם, הוא שנוא בארהב בעיקר בגלל שתמך בחוקי הנשק ואמר שעדיף שילדים ימותו בשביל החופש להחזיק נשק, שנא טראנסים ואנשים מהקהילה, נגד הפלות (מצחיק שהוא בעד שילדים ימותו בבתי ספר אבל אם העובר עדיין בבטן אז אוי לא רק לא הפלה!)
הוא אמר שאין כזה דבר אמפתיה.
אנשים ששנאו אותו שנאו אותו עוד הרבה לפני שהוא דיבר על ישראל.
ואני אגלה לך סוד, הוא לא אהב את ישראל כי הוא אהב אותך, זה פשוט מה שכתוב לו בתנך כי הוא נוצרי הדוק. אותו דבר נייט בוזוליק
הוא אמר שאין כזה דבר אמפתיה.
אנשים ששנאו אותו שנאו אותו עוד הרבה לפני שהוא דיבר על ישראל.
ואני אגלה לך סוד, הוא לא אהב את ישראל כי הוא אהב אותך, זה פשוט מה שכתוב לו בתנך כי הוא נוצרי הדוק. אותו דבר נייט בוזוליק
לדעתי זה הזוי לגמרי, משום מה בישראל מעריצים אותו אבל שוכחים שהוא גם אמר "הפלות זה יותר גרוע מהשואה, גבר יהודי בוגר באושוויץ ועובר זה אותו דבר"
כן מאוד.
צ'רלי קירק מקבל רומנטיזציה לא מוצדקת.
נכון המוות שלו היה נורא אבל הוא היה גזען ופחות או יותר אדם רע.
צ'רלי קירק מקבל רומנטיזציה לא מוצדקת.
נכון המוות שלו היה נורא אבל הוא היה גזען ופחות או יותר אדם רע.
לא הזוי בכלל בעיניי
^^מה אדם רע? את מי הוא אנס? את מי הוא רצח? את מי הוא שדד? זה שלבן אדם יש דעות שונות משלך לאו בהכרח אומר שהוא אדם רע.
רשום לך בביו שאת אוהבת דעות אם היית אוהבת דעות היית צריכה לגנות את הרצח שלו למרות שאת לא מסכימה עם הדעות שלו.
רשום לך בביו שאת אוהבת דעות אם היית אוהבת דעות היית צריכה לגנות את הרצח שלו למרות שאת לא מסכימה עם הדעות שלו.
^לא אמרתי שזה בסדר לרצוח אותו אבל לדעתי הדעות שלו היו מגעילות
גזענות זה תמיכה בפגיעה באנשים.
אין לי בעיה עם הדעה עצמה ואמרתי שאני שמחה שיש עוד דעות
אבל יש דעות כמו נאציזם גזענות פשיזם
שזה פשוט רע.
ואני לא אומרת שהוא נאצי ופשיסט וכל זה רק השוואתי את הרעיון
גזענות זה תמיכה בפגיעה באנשים.
אין לי בעיה עם הדעה עצמה ואמרתי שאני שמחה שיש עוד דעות
אבל יש דעות כמו נאציזם גזענות פשיזם
שזה פשוט רע.
ואני לא אומרת שהוא נאצי ופשיסט וכל זה רק השוואתי את הרעיון
^איפה הוא התבטא בגזענות תוכלי להראות לי?
חתיכת גזען.
זה נטו כדי לצחוק על כל האתיופים המבוגרים והצרפתים שלא יודעים לבטא את השם הזה חח
זה נטו כדי לצחוק על כל האתיופים המבוגרים והצרפתים שלא יודעים לבטא את השם הזה חח
סתם רוצה אייטם ולפרסם את העיר שלו
^אחי זה ראש ממשלה שפאקינג נרצח בתפקיד והאיש הזה גם עשה לא מעט בשביל שיהיה פה בכלל מדינה הוא אחד האנשים המדהימים שהיו פה (וגם אני לא מסכימה עם הרבה מהדעות שלו) אבל המינימום שמגיע לאיש כזה זה כיכר
חתן וקליע
אתה רציני אתה אומר שהוא היה טוב אבל אתה לא יודע את הדעות שלו??
מה הבעיות שלך
אתה רציני אתה אומר שהוא היה טוב אבל אתה לא יודע את הדעות שלו??
מה הבעיות שלך
רק את האמת? כן, לגמרי הזוי זה שהוא תמך בישראל לא אומר שצריך לקרוא לכיכר בשמו, היו לו התבטאויות נוראיות והיה ממש גזען וזה ממש לא בן אדם שצריך לתת לו כבוד כזה, כבוד צריך להרוויח ואין שום כבוד בלדבר בצורה שבה הוא דיבר
לפי דעתי לא הזוי כמו שיש כיכר רבין יהיה כיכר צ'ארלי קירק מה הבעיה בזה?
שואל השאלה:
וואלה מסכים שלא צריך לתת לו שום אזכור הוא היה בן אדם מזעזע
וואלה מסכים שלא צריך לתת לו שום אזכור הוא היה בן אדם מזעזע
אנונימי
ואללה אני לא חושב שצריך כיכר רבין כי אני לא מסכים עם זה שהוא קרא לנרצחים על ידי המחבלים שהיו מתפוצצים ברחובות ובאוטובוסים "קורבנות השלום" אדם מזעזע
באותו הנושא: