4 תשובות
יש אנשים שעושים ב19:00, אצלנו זה יותר לכיוון 21:00
אצלנו ב 20
בעיקרון זה כל משפחה ומה שנהוג אצלה. אצלנו זה תשע לפחות
אמ לא יודעת תאמת שעה וואי אצלינו גם בוקר וגם ערב זה מיד אחריי שאבא שלי חוזר מבית כנסת.
אבל בשעון חורף אז אנחנו בערך ב18-19
אבל בשעון חורף אז אנחנו בערך ב18-19
באותו הנושא: