5 תשובות
חושב שעדיף אחרי החגים שיהיה רצף בלי ההפסקות של החגים
ברור שעכשיו יש מורים שגם עובדים בחופש אז כדי לך להתחיל אחרי החגים היה לך גם עומס בלימודים
לא סתם עברו חכמינו זכרונם לברכה אם לא עכשיו אימתי תתחילי עכשיו ומקסימום לא תעשי הרבה שיעורים אבל העיקר שתתחילי כבר חבל להתחיל את כל התהליך מאוחר
באותו הנושא: