9 תשובות
כן מאוד אפילו
היו לו דעות קצת ווילד בחלק מהמקרים אבל הוא באמת היה אחלה גבר שתמיד היה פתוח לדיון ולשיחה על כל נושא, יש לנו הרבה מה ללמוד ממנו כחברה ואנשים
נופ
לא
אבל לא הגיע לו למות
הוא סה"כ הביע דעה, לא רוצחים על דעה
אבל לא הגיע לו למות
הוא סה"כ הביע דעה, לא רוצחים על דעה
כן
הוא היה ההומופוב האהוב עלי
לא הכרתי אותו
לא
אנונימית
יאפ היה בחור טוב
באותו הנושא: