44 תשובות
לא , אני צריכה להמשך אליו פשוט ואם אני נמשכת אז הוא יהיה חתיך בעיני
לא. אין לי בעיה גם עם חברים לא חתיכים
לא יודעת נראלי שפשוט עדיף שאמשך אליו חוץ מאופי כאילו קודם אתאהב באופי אבל לפעמיים קשה גם וגם אז כן
כן חד משמעית כל מי שאומר לא "אוםי זה מה שחשוב" אתם טועים ומשקרים לעצמכם שתפגשו מישהו שלא נראה טוב בעייניכם אבל האופי שלו חמוד אתם לא תתאהבו בו זה לא יהיה אהבה אמיתית זו דעתי.
אנונימי
^^ אומרים מישהו שנמשכים לא חייב להיות חתיך, רק חמוד כזה סטנדרטי אף אחד לא משקר לעצמו תנשום
כן, שיהיה לטעמי, בנוסף אמא רוצה נכדים יפים
לא חייב אבל רצוי
לא שיהיה לו לב טובב
^^^^^^^ אמרת יפה גם מה שאמרת זה לא דעתך, זאת עובדה שאמורה להיות מובנת לכולם...
אני צריכה שיהיה לו אופי טוב
אז כאילו עם הוא חתיך מידי את מוותרת userittt
חבר שלי גם חתיך וגם עם אופי טוב
זה בא ביחד
זה בא ביחד
אנונימית
ברור, אני נמשכת לגבר שנראה חתיך בעיניי, אם גבר לא נראה חתיך בעיניי זה לא משנה מה האישיות שלו אני לא אמשך אליו זה לא עובד בדרך אחרת וזה גם לא משנה אם אתה שואל אותנו בנות או את בנים
בעייני הוא חייב למצוא חן זה כן אבל רוב אלה שיצאתי איתם חברים שלי תמיד אמרו שהם מכוערים אז כל אחד והטעם שלו
^^^בדיוק אנונימית
^ מסכימה
בסופו של דבר נמשכים גם ליופי של הבנאדם
אבל אופי לוקח
אבל אופי לוקח
^ נראה לי כעסו על זה שאת רוצה סין גדול וכסף
וואלה אני לא מסכימה
אני חושבת שמישהו יכול להראות יפה וחתיך ברמות אבל אם יש לו אופי פח פתאום הוא יראה מכוער בעיניי
אותו דבר ההפך אם מישהו לא יפה אבל מכירים לעומק ויש לו אופי טוב אז גם במראה הוא יראה לי אוטומטית יפה
אני חושבת שמישהו יכול להראות יפה וחתיך ברמות אבל אם יש לו אופי פח פתאום הוא יראה מכוער בעיניי
אותו דבר ההפך אם מישהו לא יפה אבל מכירים לעומק ויש לו אופי טוב אז גם במראה הוא יראה לי אוטומטית יפה
אנונימית
מה הכוונה צריכות?
צריכה צריכה לא אבל מעדיפה שיהיה חתיך כן
צריכה צריכה לא אבל מעדיפה שיהיה חתיך כן
כן ברור כיאלו לא שאני אפסול מישהו בגלל שהוא לא חתיך (אולי כן)
אנונימית
כן אני צריכה לחשוב שהוא חתיך ומעל הממוצע בעיניי
כי אני גם ככה בקושי נמשכת לגברים
וקשה להאשים את עצמי כשנשים הן כל כך יפות
גם בנות שהן לא דוגמניות על
בנות רגילות עדיין נראות יותר טוב מגברים רגילים
וזה לא פרקטי עבורי להיות בזוגיות עם גבר שאני לא תופסת מהיופי החיצוני שלו
כי אני גם ככה בקושי נמשכת לגברים
וקשה להאשים את עצמי כשנשים הן כל כך יפות
גם בנות שהן לא דוגמניות על
בנות רגילות עדיין נראות יותר טוב מגברים רגילים
וזה לא פרקטי עבורי להיות בזוגיות עם גבר שאני לא תופסת מהיופי החיצוני שלו
לא, זה לא כזה משנה לי אבל חשוב שתהיה גם משיכה
לא!!!!
ה
עריכה: היהודים המרושעים אחראיים לכל דבר שקרה בעולם 271k אפשטיין סוכן של המוסד כולם מנשקים את.הקיר לייזר חלל אף גדול
עריכה: היהודים המרושעים אחראיים לכל דבר שקרה בעולם 271k אפשטיין סוכן של המוסד כולם מנשקים את.הקיר לייזר חלל אף גדול
חבר שלי חתיך כל כך וכן
אם אני אוהבת אותו אז זה לא משנה
לדעתי משיכה זה בעיקר באופי
שיהיה משיכה
הוא החתיך שלי
אם אני נמשכת אליו זהזה אי אפשר להגדיר
אם אני נמשכת אליו זהזה אי אפשר להגדיר
אני לא צריכה שהוא יהיה חתיך
אני רוצה שהוא יהיה חתיך
תכלס יותר חשוב לי אופי תראו את שאול לדוגמה, מבחינת חתיכות נראה לא רע ומבחינת אופי הוא פקק
אני רוצה שהוא יהיה חתיך
תכלס יותר חשוב לי אופי תראו את שאול לדוגמה, מבחינת חתיכות נראה לא רע ומבחינת אופי הוא פקק
אנונימית
כן
אנונימית
אני פשוט צריכה להימשך עליו וזהו.
זה לא קריטי לי אם הוא לא עכשיו חתיך לפי מודל היופי של החברה, אם אני אישית מוצאת אותו חתיך אז הכל טוב.
זה לא קריטי לי אם הוא לא עכשיו חתיך לפי מודל היופי של החברה, אם אני אישית מוצאת אותו חתיך אז הכל טוב.
כרגע לא
כן מה זאת השאלה הזאת
לא יודעת מה זה חתיך, אבל אני רוצה להימשך למי שאני יוצאת איתו בין אם זה יופי סטנדרטי או יופי שאני חושבת שיפה
הוא לא חייב להיות חתיך עולם אבל כן חייבת להיות משיכה
כן, הן צריכות את זה לבריאות הנפשית שלהן
אנונימי
צריכה להמשך לא חייב חתיך נמשכתי גם ללא חתיכים
אנונימית
לא מצפה שהוא יהיה וואו
כן חשוב לי האופי ושיראה טוב בעיניי כי בסופו של דבר צריך משיכה
כן חשוב לי האופי ושיראה טוב בעיניי כי בסופו של דבר צריך משיכה
לא אני צריכה שהוא יהיה הקראש שלי
והקראש שלי הוא לא חתיך
יש לו לב טוב כבוד ערכים מצחיק וגנטלמן
יודע לנגן בגיטרה ופסנתר
יש לנו אותו טעם במוזיקה הוא גם גר ממש קרוב עליי
הוא לא חתיך אבל הוא גם לא מכוער אני נמשכת לדברים הטובים בו
הוא לא מושלם אבל זה לא מונע ממני להתאהב בו.
והקראש שלי הוא לא חתיך
יש לו לב טוב כבוד ערכים מצחיק וגנטלמן
יודע לנגן בגיטרה ופסנתר
יש לנו אותו טעם במוזיקה הוא גם גר ממש קרוב עליי
הוא לא חתיך אבל הוא גם לא מכוער אני נמשכת לדברים הטובים בו
הוא לא מושלם אבל זה לא מונע ממני להתאהב בו.
אנונימית
לא
הן לא צריכות כל עוד הוא חבר ולא בן זוג