17 תשובות
אני מאמין, אבל אחרי הכל מותר להם לדון במה שהם רוצים כל עוד זה מתנהל בכבוד.
איש באמונותו יחיה.
איש באמונותו יחיה.
לגמרי איתך...
מה הזעזוע?
שהם כן מאמינים
או שהם לא מאמינים?
שהם כן מאמינים
או שהם לא מאמינים?
רק חבל.. חבל וחבל שקיימים אנשים כאלה ואל תבלבלו לי את השכל עם זכותם.
מי שלא מאמין בה' יקבל כבר את מה שהוא צריך.
מי שלא מאמין בה' יקבל כבר את מה שהוא צריך.
שואל השאלה:
יש מלא הוחכות לכך אלוהים קיים לדוגמא
השואה
יש מלא הוחכות לכך אלוהים קיים לדוגמא
השואה
אנונימי
הולי שיט איך הם העזו לשאול שאלות במקום להאמין ולצייט לספר שנכתב על ידי ישות שמחאה כפיים ובראה את כולנו כי זה לחלוטין הגיוני, חצופים שכמותם, אסור לשאול שאלות, אסור לחקור, אסור לפקפק.
בואו עכשיו נניח עליהם תפילין ונתפלל לאלוהים שיתן להם מכות בטוסיק.
בואו עכשיו נניח עליהם תפילין ונתפלל לאלוהים שיתן להם מכות בטוסיק.
אולי הם מאמינים אבל מסקרנות הם רוצים לראות הוכחות...
מאמינה באמונה שלמה,
אבל זה טבעי שיהיו כאלה שירצו לדעת בנושא ולחקור יותר...
אבל זה טבעי שיהיו כאלה שירצו לדעת בנושא ולחקור יותר...
"רק חבל.. חבל וחבל שקיימים אנשים כאלה ואל תבלבלו לי את השכל עם זכותם.
מי שלא מאמין בה' יקבל כבר את מה שהוא צריך."
צודק, אין להם זכות לחשוב! איך הם מעזים!
מי שלא מאמין בה' יקבל כבר את מה שהוא צריך."
צודק, אין להם זכות לחשוב! איך הם מעזים!
לא הבנתי מה הוא רצה להוכיח מהשואה?
השואה זה הוכחה שאין אלוהים
הרי טבחו מהעם ''הנבחר'' שלו 6000000 יהודים!
השואה זה הוכחה שאין אלוהים
הרי טבחו מהעם ''הנבחר'' שלו 6000000 יהודים!
שואל השאלה:
הוא רצה להוכיח שבני ישראל יחשבו לעלות לארץ עד השואה לא הייתה בכלל מחשב על אר ישראל
הוא רצה להוכיח שבני ישראל יחשבו לעלות לארץ עד השואה לא הייתה בכלל מחשב על אר ישראל
אנונימי
לכל המאמינים הצדקנים תפסיקו לקלל אנשים שלא מאמינים! זה לא נותן לאלוהים שלכם תמיד משהו, ולכל אחד יש זכות לדון במה שהוא רוצה... כמו שאתם מאמינים באלוהים ואני מכבדת את זה ולא אקלל אתכם, אז להם מותר לא להאמין ומקווה שתלמדו לכבד את זה גם ובטח שלא לקלל אותם.
כדי שמיליון יהודים יעלו לארץ הוא היה צריך לטבוח בשש מיליון יהודים?
ובכלל רוב האירופאים נסעו לארה''ב
כיום הריכוז הגדול ביותר של יהודים (יותר מבישראל) הם בארה''ב
ובכלל רוב האירופאים נסעו לארה''ב
כיום הריכוז הגדול ביותר של יהודים (יותר מבישראל) הם בארה''ב
כי ישראל מלאה באנשים שזורקים אבנים על אלה שאומרים שהם אתאיסטים 3:~
בארצות הברית לפחות מקבלים מישהו שהוא שונה ומאמין באמונה אחרת, בישראל לא, אם אתה מוסלמי אז אתה ערבי מסריח, אם אתה נוצרי אתה כופר, אם אתה אתאיסט אתה תקבל את שכרך מאלוהים גם אם היית אדם טוב עם מוסר ולא פגעת באיש.
העיקר שלאחר מכן כל שאר המאמינים בוכים על האנטישמיות שהעולם מראה כנגדם כשהם עושים את זה כלפי ה"אחים" במדינה שלהם~
סבבה, איך העזתי לחשוב ולהיות אתאיסטית, אני אקבל את שכרי בעולם הבא שיהיה מלא בעונשים מאלוהים גם אם הייתי אדם יותר טוב מאשר דתי אחר, שיורעפו עליו כסף ובתולות~.
*ככה עובדת דת, אתה לא חייב להיות אדם טוב, אתה חייב להאמין*
בארצות הברית לפחות מקבלים מישהו שהוא שונה ומאמין באמונה אחרת, בישראל לא, אם אתה מוסלמי אז אתה ערבי מסריח, אם אתה נוצרי אתה כופר, אם אתה אתאיסט אתה תקבל את שכרך מאלוהים גם אם היית אדם טוב עם מוסר ולא פגעת באיש.
העיקר שלאחר מכן כל שאר המאמינים בוכים על האנטישמיות שהעולם מראה כנגדם כשהם עושים את זה כלפי ה"אחים" במדינה שלהם~
סבבה, איך העזתי לחשוב ולהיות אתאיסטית, אני אקבל את שכרי בעולם הבא שיהיה מלא בעונשים מאלוהים גם אם הייתי אדם יותר טוב מאשר דתי אחר, שיורעפו עליו כסף ובתולות~.
*ככה עובדת דת, אתה לא חייב להיות אדם טוב, אתה חייב להאמין*
רק אחרי שהם יקבלו עונש מה' הם יבינו החארות האלה...
אנונימית
מה יש שם? אני מפחדת לפתוח
זכותם.