5 תשובות
אנראהשהוא מחכה שאת תשלחי הודעה או שהוא שכח , תשלחי מה יש לך להפסיד
שואל השאלה:
כי גם התחלתי איתו וגם שלחתי לו הודעה ראשונה והוא פשוט הציע להיפגש אז אני במקום של טיפה רדיפה ונמאס לי
כי גם התחלתי איתו וגם שלחתי לו הודעה ראשונה והוא פשוט הציע להיפגש אז אני במקום של טיפה רדיפה ונמאס לי
שואל השאלה:
וגם שלחתי לו אתמול הודעה אז לא יודעת כמה בא לי לרדוף
וגם שלחתי לו אתמול הודעה אז לא יודעת כמה בא לי לרדוף
שואל השאלה:
אבל אתמול דיברנו בערב איך הוא ישכח
אבל אתמול דיברנו בערב איך הוא ישכח
חחח אולי הוא שכח? תשלחי לו הודעה, מה יש לך להפסיד?
באותו הנושא: