5 תשובות
לא כזה גרוע אבל שימי לעצמך תזכורות כי לטווח הארוך זה לא טוב
גם אני הייתי ככה , פשוט תכניסי לך למח שזה לא שווה להרוס את כל מה שעשית ותקפידי לשים
לא כזה גרוע
אבל תשימי לעצמך תזכורת לפני שתתחרטי
לא שמתי כבר שנים