8 תשובות
בכל צד יש אנשים כאלה אין לרוב
כל אחד יכול לשפוט זה תלוי באופי של הבן אדם לא באמונות שלו לדעתי
לפי דעתי כן
אני חושבת שאם זה קשור לדת מן הסתם שהם ישפטו יותר
לא כולם
חלק וחלק ותלוי איך כל אחד מסתכל על זה
אני לא חושבת שזה נכון להגיד שהם שופטים יותר בכללי
לא כולם
חלק וחלק ותלוי איך כל אחד מסתכל על זה
אני לא חושבת שזה נכון להגיד שהם שופטים יותר בכללי
אין להם מה לשפוט כי הם בעצמם שפוטים של הרבנים שלהם אז על מה בדיוק ישפטו אותך ???? חביבי דת זה לא כפייה ומי ששופט אותך על עניין דתי הוא שפוט של הרב שלו . מאמינה עושה הכל בדרכי. בהצלחה גמר חתימה טובה שנה טובה
רק לידיעתך הדרכתי הרבה אנשים בחיי גם בנושאי דת כן גם לזה הגעתי המלצה שלי קרא תנ"ך בלי כלום שום דבר לא הלכות לא גמרא רק תנ"ך הכל שם נקי
לרוקנרול לצער הלב החברה שלכם מפוצלת מאוד וכל פלג יותר קיצוני מהקיצון אז איך להתמודד? אשמח לתשובה
מה קשור אנחנו בני אדם זה שיש לנו לבוש והלכות שונות לא אומר. בתור דתייה אני ספציפית בחיים לא שופטת בגלל שאני עברתי דברים בחיים ואני יודעת מזה לא לשפוט אבל כן יש לי חברות שכן וחברות שלא בגלל זה אי אפשר להכליל
באותו הנושא: