11 תשובות
גנים
אנונימי
בבקשה לא
צריכים להעיף את התופעה הזאת לא להגדיל אותה
צריכים להעיף את התופעה הזאת לא להגדיל אותה
אל פשוט אל זה לא מושך
עצה - אל תיהיה עם תכונות שלו
תענה גלידה לכל דבר וזה יבוא לבד
שואל השאלה:
מבחינת דומיננטיות וכו לא איך שהוא מתנהג עם בנות
מבחינת דומיננטיות וכו לא איך שהוא מתנהג עם בנות
אנונימי
קודם כל זה אופי של בן אדם וזה גם קשור לגנים.
יש מלא כמוהו אבל הוא לא בן אדם רע אז אני לא מבינה למה כולם יורדים עליו
יש מלא כמוהו אבל הוא לא בן אדם רע אז אני לא מבינה למה כולם יורדים עליו
אנונימית
תסתובב ביהוד/ דרום נתניה/ עג'ר בפת לא חסר
אתה אנונימי כי אתה יודע שזה דבר דפוק לאחל לעצמך?
למה שתרצה להיות כמוהו? הוא הבן אדם הכי פח אשפה שראיתי בחיים שלי
לא להיות