7 תשובות
וואו טיפול באדם 5
אני מריחה פה את המשקית תש הבאה

אני מתה לדעת איך עשית את זה קיבלתי 2 למרות שניסיתי פעמיים אני גם רציתי את התפקיד הזה
שואל השאלה:
אם זה מעודד אותך חברה שלי גם קיבלה חמש ולא הופיע לה בשאלון משקית תש
אנונימית
אבל איך קיבלתן 5 מהה
אם לא הופיע לה השאלון שתכתוב שהיא רוצה ויפתחו לה כנראה
אחלה ציונים
הרבה יכול להיפתח לך איתם, אם את פרופיל 97 התפיסת מרחב יכול לפגוע לך בדברים מאוד קרבים אבל סיכוי מאוד נמוך

מה שכן, מה שכתבו על המשקית תש, תלוי מה הפרופיל הרפואי שלך ומה הסעיפים אם יש, אבל קיבלת 5 בטיפול אדם ו4 בהדרכה עבודת צוות השקעה והתנהגות, אז יש סיכוי גבוה אם את פרופיל 82 ומטה שיתנו לך משקית תש או חינוך, תפקיד פיקוד כלשהו(כמו על טירונים), אולי תצפיתנית אבל צריך לבדוק כי אני לא מכיר את התנאים לשם
אנונימי
שואל השאלה:
אה הבנתי אותך תודה ממש בכל מקרה אני לא שואפת למאוד קרבי יש לי פרופיל 72 וגם בצו ראשון אמרתי שלא רוצה קרבי
לגבי איך קיבלנו חמש פשוט שתינו היינו סבלניות ואמפתיות בכל סיטואציה ניסינו לנחם ולהציע פתרונות רלוונטים מבלי להפר את הנהלים
אנונימית
תקשיבי זה יכולות על הדבר הזה איך שעשית את זה אני מעריצה אותך
ודבר שני בנות לא מחייבים ללכת ללוחמה אז אם אמרת שאת לא רוצה קרבי ואת פרופיל 72 לא ייתנו לך קרבי אבל תוודאי שנותנים לך שאלון העדפות של תומכי לחימה
^^אם את 72 את לא תהיי קרבי, אבל יש תפקידים אחרים שאת מאוד יכולה עם ציונים כאלו, במיוחד כל המשקיות פיקוד ושלישות

ואגב תבדקי גם לגבי מודעין, אני אישית לא רציתי ולא יודע מה הולך שם אבל יש סיכוי את יכולה
אנונימי