13 תשובות
לא תעשה יום אחרי
כן, אין מה לעשות
שואל השאלה:
הבעיה שמחר אני כבר חוזר לבסיס
הבעיה שמחר אני כבר חוזר לבסיס
לא
אולי יום לפני או יום אחרי
אולי יום לפני או יום אחרי
תחגוג
גם ככה מציינים את השביעי לעשירי בתאריך העברי ולא הלועזי
גם ככה מציינים את השביעי לעשירי בתאריך העברי ולא הלועזי
משהו קטן. לא מסיבה מוגזמת ופרועה, אולי רק עוגה וכמה שירים בבית. כדי לכבד את היום הזה אבל גם להנות מהיום שלך.
הייתי חוגגת יום לפני או אחריי. מזל טוב, אם אתה לא רוצה לחגוג היום תחגוג מחר או עוד יומיים
כן.
לזכור שזה היום הולדת
עוגה בלונים בקטנה
כמה חברים קרובים
יום למחרת לממש את היום הולדת קצת יותר
עוגה בלונים בקטנה
כמה חברים קרובים
יום למחרת לממש את היום הולדת קצת יותר
כן. יום הזיכרון הכללי (יום הזיכרון) הוא היום שבו עצובים.
היום זה יהיה יום אזכרות למשפחות הנופלים, ויכולים להזכיר את זה. אבל השבעה באוקטובר לא אמור לקחת לך את היום הולדת.
ולמי שאמר שמציינים בעברי, לא ממש לא. מציינים ביום הזיכרון(זה שלפני יום העצמאות). התאריך העברי זה שמחת תורה. ושמחים ביום הזה
ובאמת, השביעי באוקטובר *לא* אמור להיות משהו שמשפיע על חיי היום יום של אנשים. אנשים שוכחים שכבר *יש* יום זיכרון לאומי שמרכז את כל אלו שנפלו באירועי איבה ובמלחמות ישראל.
היום זה יהיה יום אזכרות למשפחות הנופלים, ויכולים להזכיר את זה. אבל השבעה באוקטובר לא אמור לקחת לך את היום הולדת.
ולמי שאמר שמציינים בעברי, לא ממש לא. מציינים ביום הזיכרון(זה שלפני יום העצמאות). התאריך העברי זה שמחת תורה. ושמחים ביום הזה
ובאמת, השביעי באוקטובר *לא* אמור להיות משהו שמשפיע על חיי היום יום של אנשים. אנשים שוכחים שכבר *יש* יום זיכרון לאומי שמרכז את כל אלו שנפלו באירועי איבה ובמלחמות ישראל.
^והשנה 7.10 זה סוכות..
בגלל זה יש תאריך עברי חלופי או כל משפחה לפי התאריך של הלוויה שלה..
השימוש בתאריך עברי נועד שזה לא יתנגש עם החגים.
בגלל זה יש תאריך עברי חלופי או כל משפחה לפי התאריך של הלוויה שלה..
השימוש בתאריך עברי נועד שזה לא יתנגש עם החגים.
^הם לא ילכו לפי העברי. העברי זה שמחת תורה
כן..
אולי לא השנה.
כרגע 7.10 נתפס לנו במוח אבל לצערינו כאשר כל החטופים יחזרו לאט לאט זה ישכח..
גם האזכרות הולכות לפני התאריך העברי..
פשוט התאריך הלועזי הפך לסמל..
אולי לא השנה.
כרגע 7.10 נתפס לנו במוח אבל לצערינו כאשר כל החטופים יחזרו לאט לאט זה ישכח..
גם האזכרות הולכות לפני התאריך העברי..
פשוט התאריך הלועזי הפך לסמל..
באותו הנושא: