12 תשובות
שנאת חינם
תדמיין לשנוא מישהו רק בגלל צבע שיער לדוגמא
אתה כאילו מעודד אנשים שנגדנו?
לשאלה- כמו שהזאתי מעלי אמרה זה פשוט לשנוא סתם
כי זה טפשי ברמות
לשנוא אדם בגלל משהו שהוא נולד אליו?
ילדותי
לרצות למוות של מישהו אחר רק בגלל היותו יהודי? נשמע לך הגיוני?
4d1
דיבור יכול להרוג תהיה בטוח
התבטאות מילולית זה כוח
שואל השאלה:
כמו שיש איסלאמופובים זה בסדר גמור
מדברים פה חופשי נגד ערבים וזה לגיטמי כל עוד רק מדברים דיבורים ולא מבצעים פעולות
אנונימי
זה לא בסדר להיות אנטישמי,וזה לא בסדר להיות איסלמופוב,זה לא בסדר לשנוא אף אחד בגלל דת
אנונימי
בסדר בכל זאת אין סיבה לשנוא יהודים ולאחל להם מוות בגלל שהם יהודים
שואל השאלה:
גם אם זה לשנוא זה חלק מחופש הביטוי כמו שאנחנו שונאים ערבים.
זה לגיטמי מאוד
אנונימי
לדעתי זה לא לגיטימי
מי קבע שזה בסדר לשנוא אדם בגלל הדת שלו, שואל השאלה?
והשנאה פה נגד הערבים זה נטו כי *הם* גרמו לנו לשנוא אותם. *הם* פעלו בשביל זה ועכשיו הם נושאים בתוצאות. שום שנאה כלפי האסלאם. רק כלפי האנשים שהם בלי קשר לאמונה שלהם
בכללי מותר לשנוא את מי שאתה רוצה אבל כמו שאמרת לא לפעול על זה למרות שהרבה פעמים בגלל שאתה שונא זה יגרום לך לפעול בכללי גזענות או שנאה על דת אלה הכללות על קבוצה של אנשים לא כל אחד מהם יהיה כמו איך שאתה אומר שהם אז עדיף להיות עם ראש פתוח הנטייה שלנו לשנוא את השונה התפתחה כי פעם שחיינו בשבטים שבט אחר יכל להיות איום קיומי עלינו בגלל מלחמות על אדמה ומשאבים גם כיום זה כך כמו שאתה רואה אבל זה עדיין מנגנון הגנה מאוד פרימיטיבי ומכליל לא כל היהודים הם משהו לא כל המוסלמים הם משהו כל אחד הוא פרט לעצמו תקבעו לפי ההתנהגות של האיניבדואל לא על פי הקבוצה שנולד אליה