2 תשובות
קיבלתי הדרכה 4 ופיקוד 5 ולא קיבלתי מדריכת חיר פשוט תבקשי
יש סיכוי פשוט נמוך,תכתבי להם מלא מלא מכתבים תפרטי למה לדעתך את יכולה באמת להועיל דווקא בהדרכה אני חפרתי שנה מראש וקיבלתי מדריכת חי"ר בסוף
באותו הנושא: