21 תשובות
בטח
אנונימי
שואל השאלה:
^^תמשיך לעשות cope
תשמעי מין הסתם שאם מישהו מתאהב במישהי או להפך זה בגלל האישיות אבל בסופו של דבר חייב גם להמשך אליה ביופי אפילו קצת
אני לא אצא עם מישהי שיש לה לב זהב אבל דומה למושיק עפיה מבינה
שואל השאלה:
מתאהבים במישהו רק בגלל היופי
אם מישהו מכוער אף פעם לא יאהבו אותו באמת
כן לפחות אני ככה
וכן יש פעמים שאני גם נמשכת לפי המראה אבל ברגע שאני מבינה שהאופי לא טוב אז פשוט יורד לי מהבן אדם גם אם אני יחשוב שהוא נראה טוב עדיין ירד לי ממנו
שואל השאלה:
לא הבנתם באיזה צד אני
יופי זה לא הכל בחיים בסוף באנו לעולם השקר כדי לתקן דברים ולהיות אנשים הכי טובים שיש פשוט תהיי את וזה יבוא לבד בעזרת השם
אישיות, מראה.
למי אכפת כשאתה מליין
שואל השאלה:
^^להיות אני לא יעזור לי להיות עם מישהי שנראית טוב דרך אגב
דימה im oiling up for you
אנונימי
גברים לא
אנונימי
שואל השאלה:
חח דימה אתה טועה ובענק טועה
אישה תעדיף מישהו שנראה טוב ובלי כסף
על מישהו עשיר שנראה רגיל
תמשיך לדמיין
לא נכון בתור אישה אני אומרת לך אני כן יעדיף מישהו עשיר שנראה רגיל על מישהו שנראה טוב בלי כסף
לא לצאת עכשיו מנייקאית שחושבת רק על כסף אבל אם מדברים על דברים כאלה אז הנה
שואל השאלה:
^^תמשיך לעשות cope אתה כנראה sub3
חד משמעית כן
אוקיי בומר
שואל השאלה:
^^תסתכלי על ילדים שנמצאים בזוגיות בגילאי 12-18 כשהם נערים
הם כולם יפים נכון?
לא עשירים
שואל השאלה:
יש לי בכיתה ילד עשיר מהתחת אבל טיפה נמוך ונראה רגיל והוא בחיים לא דיבר עם אישה
לעומת זאת יש לי ילד בכיתה בלי כסף ובלי עבודה גבוה רצח ונראה טוב שהעמיס יותר מהפריים של ואזילי סטאפנוב
שואל השאלה:
אז הם כבר הופכים לנואשים ולא אכפת להם איך יראו העיקר להקים משפחה