5 תשובות
את מציירת אחת מאחורי השני או בקטן יותר או מטושטש או סתם עושה שאחד מסתיר את השני.. (;
פשוט. מציירים את האובייקט קטן יותר... ובזייות שייראה כאילו מאחורי האובייקט הראשון.
זה לא קשור לאור, את צריכה לצייר את מה שאת רוצה שייראה רחוק יותר- בקטן יותר, ואת מה שקרוב, יותר בגדול. ככל שהיחס בין הקטן לגדול יהיה יותר בולט- הוא ייראה רחוק יותר..
למשל אם את מציירת עט ובניין, עט בד"כ יות קטן מבניין מן הסתם, אז תציירי את העט בגודל של הבניין וזה ייראה כאילו העט קרוב והבניין מאחוריו רחוק..
בהצלחה (:
למשל אם את מציירת עט ובניין, עט בד"כ יות קטן מבניין מן הסתם, אז תציירי את העט בגודל של הבניין וזה ייראה כאילו העט קרוב והבניין מאחוריו רחוק..
בהצלחה (:
צדק מי שכתב שבציור אנחנו מתרגמים את המרחק לגודל: ככל שהאובייקט קרוב אלינו - הוא ייראה גדול יותר. ונמקם אותו נמוך יותר בציור מאשר אובייקטים רחוקים, שיהיו גבוהים יותר.
לדוגמא: תפוחים על שולחן.
התפוחים הקרובים יהיו גדולים מהרחוקים, והם גם יסתירו אותם.
תפוח רחוק בדרך כלל לא יהיה נמוך יותר בדף מאשר תפוח קרוב.
תפוח רחוק בדרך כלל לא יסתיר תפוח קרוב.
למה "בדרך כלל" ולא "תמיד"?
מפני שכאשר מתבוננים לתוך מקום עמוק למטה, כמו למשל באר, או מבט למטה מראש מגדל, הקרוב תמיד יהיה גדול מהרחוק, אבל במקרה זה הרחוק יהיה נמוך בציור!
בהצלחה.
מירי לביא, ציירת
הסטודיו לציור ורישום
טל. 052-5561195
לדוגמא: תפוחים על שולחן.
התפוחים הקרובים יהיו גדולים מהרחוקים, והם גם יסתירו אותם.
תפוח רחוק בדרך כלל לא יהיה נמוך יותר בדף מאשר תפוח קרוב.
תפוח רחוק בדרך כלל לא יסתיר תפוח קרוב.
למה "בדרך כלל" ולא "תמיד"?
מפני שכאשר מתבוננים לתוך מקום עמוק למטה, כמו למשל באר, או מבט למטה מראש מגדל, הקרוב תמיד יהיה גדול מהרחוק, אבל במקרה זה הרחוק יהיה נמוך בציור!
בהצלחה.
מירי לביא, ציירת
הסטודיו לציור ורישום
טל. 052-5561195
מירי לביא, ציירת
ככל השדבר קרוב יותר לצופה הוא גדול יותר. כלומר את צריכה לצייר את האלמנט הרחוק יותר קטן מהאלמנט הקרוב.
באותו הנושא: