13 תשובות
דוחים אותו עד שיבין במידה ולא מבין פשוט להתעלם מקיומו אם זה מחמיר לסטוק או מעקב או ממש הגעות לבית וכאלו צו הרחקה או תלונה
תגידי לו שאת לא רוצה אותו. הוא יפגע אבל זה יהיה ברור והוא יעבור את זה. אחרת זה לא יסתיים
תרדי ממנו להמשיך להיות בקשר רק יפגע בו
שואל השאלה:
לא לא נראה לי שהוא כזה שיבוא לבית שלי ויעשה סטוק אבל כן
לא לא נראה לי שהוא כזה שיבוא לבית שלי ויעשה סטוק אבל כן
אנונימית
שואל השאלה:
איך לרדת ממנו?^^
שהוא ירד ממני
הוא מעצבן אותי ממש
איך לרדת ממנו?^^
שהוא ירד ממני
הוא מעצבן אותי ממש
אנונימית
גם אם תפגעי בו זה כבר היה בלתי נמנע והוא לא משאיר לך אופציה
פשוט תתחילי להתעלם אם הוא לא מבין אותך
פשוט תתחילי להתעלם אם הוא לא מבין אותך
תעשי דברים שיורידו לו וירחיקו אותו גם אופציה
שואל השאלה:
איך?
איך?
אנונימית
שואל השאלה:
וואי הוא שלח לי עכשיו הודעה אם אני רוצה להפגש ואני לא יודעת איך להגיד לו לא
וואי הוא שלח לי עכשיו הודעה אם אני רוצה להפגש ואני לא יודעת איך להגיד לו לא
אנונימית
תכתבי לא מעוניינת תודה או שלא תעני בכלל
שואל השאלה:
אמאלה אבל לא נעים לי
אמאלה אבל לא נעים לי
אנונימית
נשמה אצלו אין דבר כזה אז שגם לך לא יהיה
שואל השאלה:
סבבה
סבבה
אנונימית
באותו הנושא: