5 תשובות
כל יום מ15:30 עד 19:00?
אנונימית
זה נשמע קשה אבל השאלה עד כמה את רוצה את זה
אנונימי
שואל השאלה:
לא כל יום רק יום אחד בשבוע
אני רוצה את זה מאוד אבל אני גם אוהבת את הנוחות והמצב הנפשי שלי מאוד
אנונימית
זה קשוח אבל בהחלט אפשרי עם ניהול זמן נכון ואולי ויתור על דברים אחרים פחות חשובים.
אבל חשוב לייחס חשיבות לכח הנפשי כי זה הכי חשוב, בסופו של דבר עדיף שתהיי שמחה ומאושרת מאשר עם מגמה נוספת.
וכמובן סדרי עדיפויות, שעות מחויבות יפגעו לך בתעודה יותר מאשר חוסר של המגמה הזו..
אה אם זה רק יום אחד בשבוע אז זה הרבה הרבה יותר בסדר נשמע
אנונימי