9 תשובות
זה יותר ממצויין. תגדילי ל700 זה יהיה עוד תירוץ בשבילך להתמיד
לפי דעתי תעשי בהדרגה כדי שלא תפגעי בעצמך יכולה גם תמיד להוסיף אימונים
שואל השאלה:
לא אני לא פוגעת בעצמי אני מזוכיסטית אני אוהבת לקרוע את עצמי באימונים והכל אני ככה כבר הרבה זמן פשוט הייתה תקופה שקצת הפסקתי עם האימונים וחזרתי לא מזמן שוב
לא אני לא פוגעת בעצמי אני מזוכיסטית אני אוהבת לקרוע את עצמי באימונים והכל אני ככה כבר הרבה זמן פשוט הייתה תקופה שקצת הפסקתי עם האימונים וחזרתי לא מזמן שוב
אנונימית
לפעמים לתת יותר מדי באימונים רק יפגע לך בתהליך
יכול להוריד לך יותר שריר משומן וכו
זה גם מאוד תלוי במנוחה שלך
שואל השאלה:
אני אגיד לך מה עברתי היום שיא של 540 ברוך השם ואני רוצה עכשיו להגדיל את זה ל 700 זה טוב?לעשות את זה?
אני אגיד לך מה עברתי היום שיא של 540 ברוך השם ואני רוצה עכשיו להגדיל את זה ל 700 זה טוב?לעשות את זה?
אנונימית
זה תלוי בגובה שלך ובמשקל את יכולה לעזר בלאט הוא יכול להגיד לך כמה מהכל כאילו פחמימות נוזלים כמה ליטר מים כמה קלוריות וכו
ביום אחד תעשי 400 קלוריות. זה אחלה לגמרי
ואז את יכולה לעלות את זה
ואז את יכולה לעלות את זה