8 תשובות
ביפולר התכוונת להפרעה ביפולרית?
שואל השאלה:
כן מאניה דיפרסיה
אנונימית
זה די הגיוני
אז זה הגיוני! גם אני לא הייתי צריכה לבוא ללשכת גיוס ולא כלום (בגלל הפרעות נפשיות)
פשוט שלחו לי מכתב הביתה עם הפטור
אם יש לה מחלה נפשית מאובחנת והיא רוצה להתגייס היא יכולה, צהל משתדל שלא לגייס אנשים עם בעיות נפשיות כי הם יודעים את הסיכון לפתח דיכאון קשה בבסיס.
אנונימית
בהמשך ^ לפתח דיכאון תחת מערכת שלא מתחשבת בחייל, גישה לנשק ואמלח שזה מסוכן לחולי נפש (בלי להעליב) ויש אופציה להתנדב.
^בדיוק. שתחשוב מה הבחירות הנכונות בשבילה, היא יכולה להתגייס ואם היא שמה לב שזה מעמיס עליה רגשית מדי היא יכולה לצאת דיי בקלות
אנונימית
כן זה קורה מלא