5 תשובות
אני שם בדיוק הפוך איפה השאלה פה?
אתה משתמש בטלפון יותר מארנק ומפתחות, בנוסף, יד ימין היא הדומיננטית לרובנו, לכן יותר נוח לשלוף מכיס ימין מאשר כיס שמאל.
שואל השאלה:
למה יש לנו את האינסטינקט הזה
למה יש לנו את האינסטינקט הזה
כי שמים בצד של היד החזקה כי הטלפון משומש יותר
הוא ענה לך מה שיותר נחוץ לך יהיה בצד של היד הדומיננטית שלך כך שתוכל לשלוף אותו מהר ובקלות
באותו הנושא: