6 תשובות
כן, יהיה מוזר
הכל טוב זו לא תהיה הפעם הראשונה/ אחרונה שאת באה לבית ספר
הכל טוב זו לא תהיה הפעם הראשונה/ אחרונה שאת באה לבית ספר
כן כי ביקשו לבן, אל תעשי דווקא
^
לא (^_^)
לא (^_^)
כן
אנונימי
זה יוצא דופן אבל לא מוזר בטוח יש מישהו ששכח לא? (^_^)
חחח
באותו הנושא: