11 תשובות
הוא תופס אומץ שהוא בבית ספר תחכה לו מתי שהוא יהיה לבד תאיימ עליו הוא יפחד וילך (מומלץ בסכין)
אנונימית
פשוט תעבור כיתה זאת הזדמנות לשנה חדשה!
תעמוד על שלך! הפעם הבאה שהוא עושה לך דבר כזה תתעצבן עליו... תראה לו שגם אתה יכול להגיב..
חח עלק מומלץ לאיים עליו בסכין, הוא ילך למשטרה עם הוא יעשה את זה... ודיבורים לא יעזרו, עם אתה כל כך בטוח שאתה תנצח אז תריב איתו. -.-
זה לא יקרה עד שלא ''תשים'' אותו במקום..
אני ממליצה לא לעשות זאת בבצפר..
תתפוס אותו אחרי הלימודים. אם אתה בטוח שתנצח אותו.. תקרא לעוד אנשים. שיצפו ב''קרב ''
הא ואם אחרי זה הוא יגיד לך משהו תגיד לו: ''אני רואה שהתגעגת למכות הא?! ( או משהו בסגנון)
או שפשוט תחזיר לו בקללות שנונות
תקשיב, ללכת מכות וזה לא יעזור ורק ייפגע ובטח שלא לאיים מחוץ לבית ספר וזה כי יכול לקרות משהו נורא ואלימות מיותרת שלא תעזור לך.. חוץ מזה שהוא יכול לעשות עליך ככה חרם. אני לא אומרת לפחד פשוט לא להתייחס וכמו שאמרתי תעשה הכל כדי לעבור כיתה, לא תפסיד כלום
בן כמה אתה?
תשמע בכיתה ז', למרות שאני מנחש שאתה גדול יותר, הייתי בדיוק באותו מצב. ילד, לא מהכיתה שלי אבל מהשכבה, כל הזמן היה משחק אותה גבר ויורד עלי. לא היה לי כוח לריב איתו למרות שידעתי שאני חזק יותר, אבל אז עוד ילדים ראו שאני לא מגיב לו והתחילו לעשות אותו דבר. אז בוקר אחד נשברתי, נכנסתי עצבני לכיתה הוא זרק לי מילה וישר אמרתי לו מה אתה משחק אותה גבר והוא התעצבן, ויצא שרבנו. לקחתי איתו, כל מי שהיה שם ראה את זה, ואחד החברים שלו החזיק אותי ככה שלא יצא לי להרביץ לו יותר מידיי ולו יצא כמעט להרוג אותי, אבל בסופו של דבר ראו שלקחתי. זה נגמר בהשעיה לשנינו, אבל ילדים הבינו שאני לא נותן לאחרים לרדת עלי בלי תגובה, וירדו ממני. הצקות שבאו אחר כך, טוב, טופלו דומה.
אני לא יכול להגיד שזה הפיתרון הכי טוב, אבל אני יכול להגיד שבכיתה ז' רבתי מכות המון, בכיתה ח' בקושי, והיום אני עולה ל יא ונראה כמו שור (בלי להשתחצן אני פשוט ממש רחב), ולא רבתי מכות מאז הקיץ שבין ח' ל ט'. פשוט זהו, ילדים פוחדים לריב איתי רציני וזה פתר לי הרבה דברים בחיים. אז אין לי ממש פיתרון להביא לך בלי לריב איתו, אבל אני כן יאמר לך שאם הוא לא ילד עם משפחה של עבריינים או משהו כזה, ורק אם הוא לא ילד כזה, אז לריב איתו יכול לפתור לך כמה בעיות..
תן לו מכות, הוא מעצבן אותך אז תן לו מכות לא שאני מעודד אלימות אבל אם הייתי במקומך ככה הייתי פועל
שואל השאלה:
ואני בכתה ז ובככת מופת אז מכות יגרום לי רק בעיות
אנונימי
אז תפגוש אותו אחרי בית ספר ככה המנהל לא יכול להשעות או משהו בסגנון
שואל השאלה:
המורות אבל נשארות עד הערב בבצפר
אנונימי