8 תשובות
וואי חשבתי על זה גם
הלוואי אבל
תעלי ואז תמחקי ישר ואז אחרי 24 שעות תיכנסי לארכיון של הסטורים ותשחזרי את הסטורי ואז תוכלי להוסיף להייליט
שואל השאלה:
וואי אבל זה סיכון לעלות ולמחוק
אנונימית
שואל השאלה:
יש אנשים סטוקרים מידי שיראו ישר חחח
אנונימית
כן זה סיכון
אבל אפשר אולי לעלות לקלוז (ותעשי בהגדרות שבקלוז תהיה רק אחותך או משהו) ואז תמחקי ואז תעלי להיילייט
למרות שאני לא יודעת אם בהייליט זה עדיין ייחשב לקלוז או רגיל
תסתירי מכולם את הסטורי, תעלי ואז תעשי שהוא ישמר בארכיון ותמחקי זה מה שאני עושה
^זה יהיה הייליט קלוז
שואל השאלה:
^ וואי גאוניי
אנונימית