4 תשובות
לא
פעם היה צריך כשפונים דרך המייל לפחות בפעם הראשונה כדי שידעו לשייך את זה אלייך, עכשיו כשזה רק דרך האתר לא צריך
כעיקרון לא כי הם רואים את הפרטים האלה אבל זה נשמע יותר סמכותי אז עדיף שכן
באותו הנושא: