7 תשובות
אם היא חיבקה אותך אז כן זה בסדר פשוט אל תהיה חסר טאקט תעשה את זה כשזה סבבה
^זה שהיא חיבקה אותך פעם אחת בלי לשאול לא אומר שמותר לך מעכשיו לחבק אותה בכל הזדמנות.
יכול להיות שזה אומר שהיא רוצה.
פשוט אל תכפה
שואל השאלה:
אבל גם היא חיבקה אותי פעם אחת בלי לשאול
^^כן סבבה לגמרי אין בזה בעיה
גם למישהי שאתה מכיר עשרים שנה אתה צריך להיות קשוב למה שהיא משדרת כשאתה בא לחבק אותה...
אז כן חודשיים נשמע לי מוקדם מידי
שואל השאלה:
נגיד אני אנחנו מלווים אןתה הביתה להביא לה הכוונה
וסליחה אם חשבתם שהתכוונתי בכל הזדמנות הכוונה הייתה נגיד אנחנו מלווים אותה
אל, אתה לא יודע כמה פעמים זה סתם הסתיים באופן מביך.