8 תשובות
תשאל אותם. אני מניח שלא.
כנראה שלא
כן, שלי, ואז גם כיה לו את הזכות לשאול למה אני עייף
שלי היה עושה לי ב6 אם הטסט שלי היה ב7 אבל חוץ מזה ממש לא
אנונימית
המורה שלי, לא בטוח אבל הוא אחלה גבר
שלי היה מוכן יש להם אבל בדרכ טסטים בבוקר אז כנראה לא
ברור היום שלהם מתחיל ב5 וחצי
היה לי טסט ב-6:30 ועשיתי שיעור לפני וגם עוד תלמידה עשתה שיעור לפניי
באותו הנושא: