7 תשובות
הייתי מחכה עוד טיפה אם את מרגישה שאת צריכה לקבל ואז הולכת לבדוק
שואל השאלה:
מה לבדוק לא הבנתי
מה לבדוק לא הבנתי
אנונימית
אצל רופא מה לא תקין..
עד שלא לא מגיע חצי שנה אין למה ללכת לרופא
כן, זה יכול לאחר ולהקדים בכמה ימים אפילו שבועיים
תלוי בת כמה את וכמה זמן יש לך מחזור כבר
לי אישית לקח שנתיים-שלוש עד שתהחיל להתאזן וגם עכשיו גירלי עוד לא התאפסה על עצמה לגמרי
יכול להיות שפשוט החודש קצת מאחר בגלל לחץ או תזונה שונה או ירידה/עלייה במשקל כל הדברים האלה משפיעים גם אם זה שינוי קל :)
לי אישית לקח שנתיים-שלוש עד שתהחיל להתאזן וגם עכשיו גירלי עוד לא התאפסה על עצמה לגמרי
יכול להיות שפשוט החודש קצת מאחר בגלל לחץ או תזונה שונה או ירידה/עלייה במשקל כל הדברים האלה משפיעים גם אם זה שינוי קל :)
שואל השאלה:
מעדכנת שקיבלתי
מעדכנת שקיבלתי
אנונימית
באותו הנושא: