4 תשובות
זה יותר מדי
ליום הראשון לא צריך שתי מחברות חשבון (אם כי לא צריך בכלל) ולא שתיים שורות (מספיק אחת) וגם קלסר לא צריך
ליום הראשון לא צריך שתי מחברות חשבון (אם כי לא צריך בכלל) ולא שתיים שורות (מספיק אחת) וגם קלסר לא צריך
לדעתי צריך 2 מחברות שורה וגג אחת משבצות.. קלסר לא צריך ליום הראשון וכל השאר סבבה (:
שואל השאלה:
יא סתומות שמתי רק 1 מחברת שורות ואחת מחברת משבצות -,-
יא סתומות שמתי רק 1 מחברת שורות ואחת מחברת משבצות -,-
אנונימי
לפי דעתי זה בסדר למרות שלא צריך קלסר ליום הראשון, זה סתם יכביד עליך.
באותו הנושא: